روحانی در دیدار صمیمی با خانواده دولت:

هیچ توطئه داخلی و خارجی نمی‌تواند عزم و روحیه مسئولین دولت را برای خدمت رسانی به مردم بشکند/ روزهای کنونی، امتحان بزرگ الهی برای همه ما است

هیچ توطئه داخلی و خارجی نمی‌تواند عزم و روحیه مسئولین  دولت را برای خدمت رسانی به مردم بشکند/ روزهای کنونی، امتحان بزرگ الهی برای همه ما است
يکشنبه 22 ارديبهشت 1398 - 21:20

رئیس جمهور با قدردانی از وزرا و مسئولین دولتی و همچنین خانواده‌های اعضای دولت، تأکید کرد: همه اعضای دولت تدبیر و امید با روحیه بسیار بالا آماده خدمت‌رسانی بیشتر به مردم شریف ایران هستند و هیچ توطئه داخلی و خارجی نمی‌تواند این عزم و روحیه مسئولین را در هم بشکند.

العالم _ ایران / سیاسی

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه یکشنبه در دیدار صمیمی با خانواده دولت، با اشاره به اداره کشور در شرایط سخت و در عین حال با صلح و امنیت توسط مسئولین و خادمان دستگاه اجرایی، گفت: تمام شئون زندگی مردم به نوعی به دولت مربوط می‌شود و تلاش کردیم با توجه به شرایط سخت و خشکسالی‌های سال گذشته و در حد امکان کشور را به خوبی اداره نماید.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه طرز برخورد و نقش خانواده ها در روحیه اعضای دولت با توجه به چنین شرایط مشکل و دشواری بسیار مؤثر است، گفت:‌ خانواده اعضای دولت باید روحیه مضاعف به مسئولین دولتی بدهند تا بتوانند بار شرایط سخت و سنگین وظایف خود را با قوت به دوش بکشند.

روحانی با تأکید بر اینکه می دانیم در حال حاضر مردم در فشار سخت و سنگین زندگی هستند و باید با تمام توان برای کاستن از فشار و رنج‌ زندگی مردم بکوشیم، افزود: این مهم نیاز به فداکاری و خدمت بیشتر دارد و نحوه برخورد و ارایه خدمات به مردم بسیار مهم و تأثیرگذار است.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه روزهای سخت کنونی امتحان بزرگ الهی برای همه ما است و باید همه مردم و مسئولین در این شرایط در پیشگاه خداوند سربلند باشیم، افزود: کار ما سخت‌تر از هر زمان دیگر است و سال‌های 97 و 98 جزء سخت‌ترین سال‌ها طی 40 سال گذشته بوده است و به هر مقدار که درست عمل کرده باشیم، اجر ما نیز بهترین اجرها خواهد بود.

روحانی در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه عبادت، نزول قرآن و شب‌های قدر و کنار هم بودن و انس و الفت و برادری بیشتر است، گفت: قرابت و همدلی از مهم‌ترین فلسفه‌های افطار در ماه مبارک رمضان است.

رئیس جمهور تأکید کرد: یک تصمیم درست وزیر یا مقام دولتی می‌تواند برای همه کشور، جامعه، کشورهای همسایه و منطقه بسیار تأثیرگذار باشد و به صلح و امنیت در منطقه کمک نماید.

روحانی ادامه داد: تصمیم مسئولین می‌تواند جامعه را به سمت برادری و یگانگی ببرد و در عین حال نیز می‌تواند خدای ناکرده مایه خسارات بسیار برای جامعه، کشور و منطقه شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها