یحیی سریع:

خط لوله‌ انتقال سه میلیون بشکه نفت را هدف قرار دادیم/ قادریم عملیات‌هایی را در سطح گسترده‌تر در عمق خاک کشورهای متجاوز  انجام دهیم

خط لوله‌ انتقال سه میلیون بشکه نفت را هدف قرار دادیم/ قادریم عملیات‌هایی را در سطح گسترده‌تر در عمق خاک کشورهای متجاوز  انجام دهیم
سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 - 18:25

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با تاکید بر اینکه «عملیات پهپادی امروز به ایستگاه پمپاژ نفت سعودی با هفت پهپاد یمنی انجام گرفت»، تهدید کرد که در صورت ادامه تجاوزات ائتلاف، «عملیات‌هایی در سطح گسترده‌تر در عمق خاک متجاوزان صورت خواهد گرفت».

العالم - یمن

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز سه‌شنبه‌ در سخنانی با اشاره به حملات پهپادی امروز ارتش یمن به تاسیسات نفتی عربستان سعودی گفت که این «عملیات منحصر به فرد» در واکنش به ادامه جنایات ائتلاف سعودی و محاصره یمن صورت گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه گفت که «با هفت پهپاد، ایستگاه پمپاژ نفت عربستان در نزدیکی منطقه ینبع را هدف قرار دادیم که به دنبال آن، فرآیند انتقال نفت به طور کامل متوقف شد».

وی تاکید کرد: امروز خط لوله‌ انتقال سه میلیون بشکه نفت را هدف قرار دادیم.

یحیی سریع با بیان اینکه ارتش از همه امکانات و توان خود برای ممانعت از ادامه حملات دشمن به ملت یمن استفاده خواهد کرد، افزود: «پیشتر اعلام کرده بودیم که اماکن حساس و راهبردی دشمن را هدف قرار می‌دهیم».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با تاکید بر «پایبندی نیروهای یمنی در هدف قرار دادن تاسیسات راهبردی و مناطق نظامی دشمن و نه اهداف غیرنظامی»، گفت که «قادریم عملیات‌هایی را در سطح گسترده‌تر در عمق خاک کشورهای متجاوز انجام دهیم».

وی گفت: هدف قرار داد تاسیسات حیاتی عربستان با هواپیماهای بدون سرنشین واکنشی به جنایت ها و محاصره یمن بود.

خبر در حال تکمیل است ...

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها