واکنش نماینده ایران در سازمان ملل به اظهارات سخیف ترامپ/سخنان رییس جمهور آمریکا نشانه روشنی از خصومت بی حد و حصر وی نسبت به ملت بزرگ ایران است

واکنش نماینده ایران در سازمان ملل به اظهارات سخیف ترامپ/سخنان رییس جمهور آمریکا نشانه روشنی از خصومت بی حد و حصر وی نسبت به ملت بزرگ ایران است
جمعه 3 خرداد 1398 - 07:51

نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد با تاکید براین که ایران بزرگترین قربانی تروریسم در منطقه خاورمیانه بوده و هست، گفت: سخنان متناقض رئیس جمهوری آمریکا درباره ایران، نشانه روشنی از خصومت بی حد و حصر وی نسبت به ملت بزرگ ایران است.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

مجید تخت روانچی در واکنش به سخنان سخیف روز پنجشنبه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تروریست خواندن ملت ایران، اظهار داشت: این سخنان سخیف بیش از هر چیز نمایانگر بی اطلاعی از تاریخ چند هزار ساله ایران و عدم شناخت نسبت به مردم ایران است.
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد تصریح کرد: این مواضع برای ما ناآشنا نیست، زیرا آن را در ادامه تحریم های ظالمانه آمریکا قابل تفسیر می دانیم که آن هم نمونه بارز دیگری از خصومت با ملت ایران است.
تخت روانچی افزود: ایران بزرگترین قربانی و در عین حال قدرتمندترین دشمن تروریسم در منطقه بوده و هست و نابودی داعش و دیگر گروههای تروریستی مشابه در سال های اخیر جزو آخرین اقدام های ایران در این زمینه بوده است که رئیس جمهوری آمریکا در جریان فعالیت های انتخاباتی خود به مبارزه ایران با داعش اذعان کرده بود.
وی تاکید کرد: اصرار ترامپ به استفاده از ادبیات توهین آمیز علیه ملت ایران عزم مردم ما را در مقاومت علیه سیاست فشار و ارعاب دو چندان می کند.
رئیس جمهوری آمریکا پنجشنبه شب و در جمع کشاورزان آمریکایی در سخنانی سخیف بار دیگر ملت ایران را تروریست نامید و مدعی شد ایران پشت سر تمام مشکلات خاورمیانه قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها