پلیس به ادعای یک سایت خبری در مورد مصاحبه با میترا استاد ورود می کند

پلیس به ادعای یک سایت خبری در مورد مصاحبه با میترا استاد ورود می کند
پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 - 15:30

پس از تکذیب وزارت اطلاعات در خصوص شایعه هرگونه ارتباط با همسر دوم محمد علی نجفی شهردار سابق تهران، حالا رئیس آگاهی تهران بزرگ نسبت به گزارش یک سایت خبری در مورد این قتل واکنش نشان داده است.

العالم ـ ایران

سردار علیرضا لطفی در مورد ادعای مطرح شده از سوی خبرنگار یکی از سایت‌های خبری در مورد قرار مصاحبه با میترا استاد در روز قتلش و ارتباط آن با جنایت رخ داده، گفته، صددرصد پلیس به این موضوع وارد خواهد شد و ما حتماً با هماهنگی مقام قضائی از آن سایت خبری بابت ادعایی که مطرح کرده است، سوال می‌پرسیم و این مساله را بررسی خواهیم کرد.

لطفی همچنین درباره اخبار ضدو نقیض و بعضاً کذبی که از سوی برخی از رسانه‌ها در مورد محمدعلی نجفی و میترا استاد مطرح می‌شود، خاطرنشان کرده، شهروندان باید بدانند که اخبار صحیح در این مورد از سوی پلیس و دستگاه قضائی منتشر می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرده، به اخبار بعضاً کذبی که به نقل از منابع آگاه طرح شده یا واقعیت ندارد، توجه نکنند. قطعاً اگر مواردی هم باشد که منجر به انتشار شایعات شود پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

سایت انصاف نیوز پس از قتل میترا استاد خبری را منتشر کرد مبنی بر این که همسر دوم محمدعلی نجفی یک روز قبل از قتل در تماسی با تلفن شخصی خبرنگار انصاف نیوز خواهان این شده بود که گفت‌وگویی داشته باشد و در این تماس مسایل خصوصی خود را مطرح کند؛ ظهر امروز خبر آمد که در خانه‌اش به ضرب گلوله کشته شده است.

میترا استاد در ساعت ۱۵:۳۱ دقیقه‌ی روز،‌ دوشنبه، در تماسی تلفنی با خبرنگار انصاف نیوز گفته بود می‌خواهم مصاحبه‌ای کنم تا کمی از آبروی رفته‌ام بازگردد. او همچنین از وعده‌های پیش از ازدواجش گفت که مدعی بود محقق نشده است.

در همین حال دستیار ویژه وزیر اطلاعات امروز (پنجشنبه) تاکید کرد که همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که روز سه شنبه به قتل رسید، هیچگونه ارتباط و همکاری با این وزارتخانه نداشته است. این مقام وزارت اطلاعات گفت: پخش این‌گونه ادعاهای کذب موجب تشویش افکار عمومی و قابل پیگیری قضائی است.

محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران روز سه شنبه (7 خرداد ماه 1398) با مراجعه به پلیس آگاهی و معرفی خود به قتل همسرش اعتراف کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها