سفر ترامپ، 31 میلیون دلار خرج روی دست مردم انگلیس می‌گذارد

سفر ترامپ، 31 میلیون دلار خرج روی دست مردم انگلیس می‌گذارد
يکشنبه 12 خرداد 1398 - 14:17

طبق گزارش روزنامه «تایمز»، دولت انگلیس برای تامین امنیت سفر سه روزه رئیس‌جمهور آمریکا به این کشور بیش از ۱۰ هزار مامور پلیس را به کار می‌گیرد.

العالم - اروپا

در حالی که فعالان گروه‌های مختلف در انگلیس در تدارک برای برگزاری تظاهرات علیه سفر رسمی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به انگلیس هستند، یک روزنامه انگلیسی جزئیاتی از تدارک دولت این کشور برای تامین امنیت این سفر و مقابله با اعتراضات را منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه «هیل»، آنطور که روزنامه انگلیسی «تایمز» خبر داده، دولت انگلیس بیش از ۱۰۰۰۰ مامور پلیس را برای تامین امنیت سفر سه روزه ترامپ به انگلیس بکار می‌گیرد. رئیس‌جمهور آمریکا قرار است فردا دوشنبه این سفر رسمی را آغاز کند.

روزنامه «گاردین» امروز در گزارشی درباره تدارک مخالفان این سفر خبر داد، فعالانی از گروه‌های مختلف در لندن به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند برای تظاهرات بزرگ روز دوشنبه علیه ترامپ آماده شوند و تعداد زیادی از جوانان انگلیسی که برای فراهم کردن لوازم تظاهرات داوطلب شده‌اند، در هر ساعت در حال ساختن ۲۰۰ پلاکارد هستند.

بنا بر گزارش روزنامه تایمز، از نظر روسای پلیس انگلیس با توجه به تدارک مخالفان سفر ترامپ و تدابیر دولت انگلیس برای تامین امنیت او، «انتظار می‌رود که ۲۵ میلیون پوند (معادل ۳۱ میلیون و ششصد هزار دلار) صرف هزینه‌های امنیتی این سفر شود».

عملیات نیروهای پلیس انگلیس برای تامین امنیت ترامپ مواردی از قبیل استفاده از تک تیراندازها، سگ‌های بمب‌یاب و بالگردهای گشت را در بر می‌گیرد.

روزنامه تایمز در گزارش خود پیشبینی کرده که بیش از ۲۵۰ هزار معترض انگلیسی در جریان سفر سه روزه ترامپ در تظاهرات شرکت خواهند کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها