تازه ترین اخبار از تحولات میدانی یمن؛

ضربات سنگین رزمندگان یمنی به متجاوزان سعودی و مزدورانش

يکشنبه 19 خرداد 1398 - 19:37

یگان های پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن صبح امروز با چندین پهپاد از نوع "قاصف 2k" آشیانه هواپیماهای بدون سرنشین ارتش سعودی را در فرودگاه جيزان واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.

العالم - یمن

علاوه بر حملات پهپادی یمنی ها، رزمندگان یمنی بر چند پایگاه ارتش سعودی در استان جیزان سیطره پیدا کردند. در داخل یمن نیز هجوم نیروهای سعودی و سودانی به صحرای میدی توسط رزمندگان یمنی دفع شد.

سرتیپ ستاد عابد محمد الثور کارشناس مسائل نظامی و استراتژیک ضمن اشاره به این عملیات گفت: پهپادهای یمنی امروز با موفقیت آشیانه هواپیماهای بدون سرنشین دشمن را هدف قرار دادند و این حمله شکست بزرگی برای نظام سعودی به حساب می آید زیرا در این حمله 70 الی 80 درصد فرودگاه از کار افتاد.

در جبهه ها نبرد سنگین میان دو طرف در جریان است. در جیزان رزمندگان یمنی بر چند پایگاه ارتش سعودی در نزدیکی جبل قیس در استان جیزان سیطره پیدا کردند. در این حمله ده ها تن از سربازان سعودی و سودانی با وحشت از میدان نبرد فرار کردند.

همچنین یگان ضد زرهی ارتش و کمیته های مردمی یمن با موشک های هدایت شونده زره پوش های متجاوز را منهدم کردند.

در منطقه السدیس واقع در استان نجران عربستان موشک زلزال 1 به کشه و زخمی شدن جمعی از متجاوزان سعودی منجر شد.

این حمله موشکی به انهدام پایگاه های سعودی در صحرای البقع منجر شد.

در استان حجه هم حمله سنگین ارتش سعودی و مزدوران سودانی به صحرای میدی با انهدام ده ها دستگاه خودروی سبک و هلاکت ده ها تن از متجاوزان دفع شد.

پربیننده ترین خبرها