یحیی سریع: هدف قرار دادن فرودگاه ابها پاسخی به تجاوزگری های ائتلاف است

یحیی سریع: هدف قرار دادن فرودگاه ابها پاسخی به تجاوزگری های ائتلاف است
چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 18:23

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: هدف قرار دادن فرودگاه ابها با موشک کروز در بامداد امروز در راستای دفاع از خود و پاسخی مشروع به تجاوزگری های ائتلاف و محاصره ظالمانه و هدف قرار دادن فرودگاه های یمن و مسدود ماندن این فرودگاهها برای 5 سال مستمر و بی نتیجه ماندن تمام تلاشهای سیاسی و انسانی است.

العالم . يمن

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه ای تاکید کرد: در مقابل عنادورزی کشورهای ائتلاف و تداوم شیوه های خصمانه نظامی و اقتصادی و ضد انسانی آنها، و از زمانی که مردم یمن مسئولیت مقابله با این تجاوزگری ها را به عهده گرفتند، ما از هیچ تلاشی برای مقابله با دشمن و رفع ظلم و ستم از ملت یمن فروگذار نبودیم. این حق ماست و تمام قوانین و معاهدات و پیمان های بین المللی این حق را تایید و تضمین کرده اند. علاوه بر این خدای متعال در قرآن می فرماید:(فمن اعتدى عليكم فاعتدوا عليه بمثل ما اعتدى عليكم) هر کس بر شما تعدّی کرد ، همان گونه که بر شما تعدّی کرده ، بر او تعدّی کنید.

وی افزود: ما پیش از این به تمام شهروندان و شرکتهای خارجی که در کشورهای عضو ائتلاف فعالیت می کنند هشدار داده بودیم که از تمام فرودگاه ها و مواضع نظامی دور باشند. و تاکید می کنیم تا زمانی که تجاوزگری ها و محاصره ظالمانه علیه یمن ادامه یابد، متجاوز باید بداند که ما دست بسته نخواهیم بود.

پربیننده ترین خبرها