هنیه: نشست بحرین و معامله قرن مرده به دنیا آمدند

هنیه: نشست بحرین و معامله قرن مرده به دنیا آمدند
سه شنبه 4 تير 1398 - 20:13

اسماعیل هنیه رهبر دفتر سیاسی حماس در جمع فلسطینیان گفت: ملت فلسطین هم اکنون همزمان با کنفرانس بحرین، دست به انتفاضه سیاسی می زند که مورد حمایت مبارزینی است که دستهایشان بر ماشه است.

العالم - فلسطین اشغالی

هنیه در جمع مردم فلسطین پیرامون نشست بحرین گفت: صراحتا می گوئیم فلسطین قابل فروش نیست و در معاملات و نشستهایی که به دنبال تثبیت اشغالگران در خاک ماست هیچ جایی ندارد، مساله فلسطین در معرض تهدید استراتژیک بی سابقه ای قرار دارد، ملت فلسطین با هیچ کسی درباره امتیاز دادن یاچانه زنی مذاکره نکرده است.

وی افزود: نشست بحرین، کنفرانسی سیاسی با سرپوشی اقتصادی مالی با تشویق های مالی است که هدفش حذف مساله فلسطین است، از خون شهدا چشم پوشی نخواهیم کرد و راه آنان را تا پیرروزی ادامه خواهیم داد.

رهبر جنبش سیاسی حماس خاطرنشان کرد: هدف از نشست بحرین ادغام دشمن صهیونیستی در محیطی عربی و معرفی کردن دیگران به عنوان دشمن است.

وی با اشاره به مرده بدنیا آمدن معامله قرن و نشست بحرین گفت: ملت فلسطین می تواند بینی کسی را که معامله قرن را امضا کردند را به خاک بمالد، حماقات برخی کشورای اسلامی و گروههای مقاومت سرافراز با امریکا مقابله می کند و جنگنده هایش را سرنگون می کند و نسبت به نتیجه اقدامات احمقانه اش هشدار می دهد

اسماعیل هنیه قدس را قطب نمای امت اسلام دانست و گفت: گروههایی که در صدد فروش آن هستند نماینده مردم نیستند، مقاومت به توهم و خیال دشمنان در غزه پایان داده است، نشست بحرین با پایداری ملت فلسطین از هم خواهد پاشید، این نشست توهمی بیش نیست.

وی یادآور شد: ما خواهان استحکام روابط و تقویت همکاری با کشورهای عربی و اسلامی به ویژه لبنان هستیم.

هنیه گفت: ما از همه کشورهای مخالف با عادی سازی رابطه با اسرائیل و حامی ملت فلسطین استقبال می کنیم.

وی در پایان گفت: فلسطین همان فلسطین است و غزه از نظر جغرافیایی فقط به طرف خاک فلسطین گسترش خواهد یافت نه جایی دیگر، از خون شهدا چشم پوشی نخواهیم کرد و راه آنان را تا پیروزی ادامه خواهیم داد.

پربیننده ترین خبرها