رهبر فلسطینی: هرگز از خاک میهن مان صرف نظر نخواهیم کرد

چهارشنبه 5 تير 1398 - 16:53

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که هیچ گاه در مقابل میلیاردهای شما از خاک میهن خود صرف نظر نخواهیم کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خضر حبیب با حضور در تظاهرات مردمی در مقابل دفتر آنروا در غزه که به منظور اعلام مخالفت با نشست بحرین برگزار شده است، گفت: قاطعانه با تمام طرحهای توطئه گرانه آمریکا مخالفت می کنیم. ملت فلسطین و تمام آزادگان جهان کسی را که علیه ملت ما توطئه می کند، نخواهند بخشید.

وی افزود: هیچ گاه در مقابل میلیاردهای شما از ذره ای از خاک میهن خود کوتاه نخواهیم آمد. هیچ گاه سازش نخواهیم کرد و در مقابل شما زانو نخواهیم زد و آنچه که موسوم به سازش اقتصادی است را نمی پذیریم.

خضر حبیب همچنین خواهان فعال سازی سازمان آزادی بخش فلسطین و تشکیل یک ارتش ملی فلسطین است.

این رهبر فلسطینی گفت: باید برای به ثمر رساندن مصالحه فلسطینی تلاش کرد.

شماری از شهروندان و نمایندگان نیروهای ملی و اسلامی و گروهای مقاومت در نوار غزه امروز چهارشنبه در یک تظاهرات اعتراض آمیز به منظور اعلام مخالفت خود با نشست منامه از مقابل مقر آژانس امداد رسانی آنروا به سمت دفتر سازمان ملل مشارکت کردند.

شرکت کنندگان در مقابل مقر سازمن ملل تجمع کرده و با محکوم کردن موضع آمریکا، از کشورهای شرکت کننده خواستند تا از موضع خود عقب نشینی کنند و در کنار ملت فلسطین باشند و از حقوق آنها حمایت کنند.

گروههای فلسطینی در ادامه فعالیتهای خود برای مخالفت با نشست بحرین و به منظور ابراز خشم خود نسبت به این نشست، خواستار مشارکت گسترده در این تظاهرات شدند.

پربیننده ترین خبرها