تمسخر بن زاید در شبکه های مجازی به دنبال خروج امارات از یمن

جمعه 14 تير 1398 - 15:09

انتشار خبر ناگهانی خروج شماری از نظامیان اماراتی از یمن بدون هیچ توضیحی از سوی مقامت رسمی این کشور، واکنش گسترده کاربران شبکه های اجتماعی جهان عرب را در پی داشته است.

العالم - یمن

"شاهین السلیطی" از عوامل پیشین سازمان اطلاعات قطر در توئیتی به شکل طعنه آمیزی نوشت: فرار نیمی از مردانگی است! البته اگر در وجود خود ذره ای مردانگی داشته باشند، فرار از یمن پس از آن که یمنی ها تهدید کردند که انتقام خون شهدا را از امارات خواهند گرفت، چاره ای جز فرار برایشان باقی نماند.

وی در توئیتی دیگر نوشت: پس از شکست های پی در پی و تنفر عمومی نسبت به امارات این کشور ناچار به خروج از یمن شد، سران اماراتی تاریخ را نمی خوانند و حتی اگر می خواندند هم شدت حماقتی که دارند مانع از آن می شود که این مسئله را دریابند که در طول تاریخ یمن مدفن متجاوزان بوده است.

وی با اشاره به لفاظی های ابن زاید در آغاز جنگ یمن نوشت: شیطان عرب با ارتش خود از یمن گریخت در حالی که می گوید که خون جوانان اماراتی هدر نمی شودو گفته بود که پرچم امارات را در سد مارب در یمن به اهتزاز درخواهد آورد و اسم سد زاید را بر آن خواهد گذاشت!

روز چهارشنبه منبعی در دولت مستعفی یمن تأیید کرد که علاوه بر عدن، امارات مجبور شده است بخشی از نظامیان خود را از مرکز و شرق یمن خارج کند.

پربیننده ترین خبرها