سخنگوی حفتر: داعش، القاعده و اخوان المسلمین دشمنان اصلی ما هستند

سخنگوی حفتر: داعش، القاعده و اخوان المسلمین دشمنان اصلی ما هستند
دوشنبه 17 تير 1398 - 09:06

سخنگوی نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به ریاست خلیفه حفتر، با تأکید بر ادامه جنگ طرابلس تا تحقق اهداف آن، داعش و القاعده و گروه اخوان المسلیمن را دشمنان اصلی این نیروها عنوان کرد.

العالم - لیبی

احمد المسماری در نشستی خبری ضمن بیان این موضوع گفت: پس از نابودی نیروی هوایی دشمن (دولت وفاق ملی)، آنها راهی جز متوسل شدن به پهپادها ندارند.

وی افزود: داعش عملیات غیرمستقیم خود را در لیبی آغاز کرده و شورای ریاستی و دولت وفاق ملی از آن استقبال کرده اند. داعش تلاش می کند ارتش ملی لیبی را به عملیات مسلحانه غیر متمرکز مشغول کند. اعضای داعش با سرکرده جدید خود در لیبی بیعت داده اند و این بیانگر خطر بزرگی است.

المسماری تأکید کرد: هر کسی که ارتش ملی لیبی را به تروریسم متهم کند، ورشکسته فکری و اخلاقی است. نبرد ما مستقیما با کشورها و نهادهای اطلاعاتی حامی تروریسم است. ما در طرابلس با مجموعه ای از افرادی می جنگیم که از ترکیه برای جنگ با مردم لیبی دعوت کرده اند. ده ها کشور، دوست ما هستند و ما این کشورها را جایگزین ترکیه ای خواهیم کرد که ملت لیبی را قتل عام می کند. داعش، القاعده، گروه اخوان المسلمین و حامیان آنها دشمنان ارتش ملی لیبی هستند. نبرد طرابلس همچنان ادامه دارد و تا تحقق نهایی اهداف این نبرد متوقف نخواهیم شد و در این مسیر به اصول جنگی احترام می گذاریم.

پربیننده ترین خبرها