چاقوکشی در کاخ سفید؛ میراث ترامپ برای آمریکا!

چاقوکشی در کاخ سفید؛ میراث ترامپ برای آمریکا!
دوشنبه 17 تير 1398 - 21:01

«ریاست جمهوری ترامپ ممکن است در آتش بسوزد و نابود شود و یا با لکه‌ای ننگ به پایان برسد. معتقد نیستیم که سیاست های ترامپ در آینده طبیعی تر و کم تر دچار اختلال، کمتر مزاجی، کمتر آسیب زننده و کمتر ناخردمندانه خواهد شد. ترامپ ثبات و کفایت لازم را ندارد و عرصه سیاست در واشنگتن صحنه چاقوکش شده است»

العالم - کشکول

این چند خط است که رئیس جمهوری آمریکا را احمق که ریاستش با پایانی ذلت بار مواجه خواهد شد توصیف می کند. این چند خط برای مسولی نیست که با آمریکا دشمن است یا روزنامه نگاری که برای ترامپ احترام قائل نیست بلکه بخشی از نامه نزدیک ترین و مورد اعتماد ترین سفیر اروپایی در آمریکا یعنی کیم داروک سفیر انگلیس در آمریکا می باشد.

جالب توجه اینجاست که دراک در داخل انگلیس به یکی از خبره ترین دیپلمات‌ها در حوزه آمریکا مشهور است و در سال 2016 و قبل از پیروزی ترامپ به واشنگتن رفت و نظر او در داخل انگلیس مورد اعتماد قرار می گیرد. اما این دفعه ایمیل وی افشا شد و جنجالی به راه انداخت، جنجالی که به مذاق انگلیس که خواهان ادامه روابط کج دار مریض خود با ترامپ است خوش نمیامد.

از دولت مردان کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس به خصوص عربستان می خواهیم که شجاعت سفیر انگلیس را داشته باشند و حقیقت را بگویند به خصوص که ترامپ هیچ فرصتی را برای توهین و ذلت دادن به سران سعودی و توصیف آنها به گاو شیر ده دریغ نمی کند، در حالی که از تعریف و تمجید از نزدیک ترین شریک خود یعنی انگلیس لحظه ای غفلت نمی کند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها