فرمانده ارتش لبنان: به مقابله با دشمن اسرائیلی ادامه می‎دهیم

فرمانده ارتش لبنان: به مقابله با دشمن اسرائیلی ادامه می‎دهیم
چهارشنبه 9 مرداد 1398 - 19:09

فرمانده ارتش لبنان با بیان اینکه دشمن صهیونیستی همچنان به سنت دیرینه خود در نقض حریم هوایی، زمینی و دریایی لبنان ادامه می‎دهد، اظهار داشت «مبارزه ارتش لبنان در برابر دشمن اسرائیلی و تروریسم ادامه خواهد یافت».

العالم - لبنان

«ژوزف عون» فرمانده ارتش لبنان امروز(چهارشنبه) در سخنانی در جمع سربازان و افسران لبنانی بر ادامه مبارزه ارتش این کشور در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وی اظهار داشت که «دشمن اسرائیلی همچنان حریم هوایی، زمینی و دریایی لبنان و در نتیجه حاکمیت این کشور را نقض می‎کند و طی دهه‌های اخیر، تعداد زیادی از نظامیان و غیرنظامیان لبنانی به دلیل تجاوزات مکرر اسرائیل به شهادت رسیده‎اند».

به گزارش پایگاه خبری العهد، ژوزف عون افزود: «به فضل تلاش‎های نیروهای لبنانی و فداکاری‎های سربازان این کشور، روند مبارزه با تروریسم و توسعه‎‏طلبی‌های رژیم صهیونیستی ادامه می‎یابد».

وی در بخشی دیگر از سخنانش در جمع نظامیان لبنانی درباره ایجاد فتنه در این کشور هشدار داد و گفت «چنددستگی و فرقه‎گرایی در لبنان جایگاهی ندارد».

فرمانده ارتش لبنان تاکید کرد «در طول عمر ارتش شاهد بسیاری از پیروزی‎ها و سختی‎ها و تلخی‎ها بوده‏‎ایم و در عین حال، همواره از صلح و آرامش ملت لبنان و زندگی مشترک و مسالمت آمیز در کنار یکدیگر حمایت کرده‎ایم».

فارس

پربیننده ترین خبرها