تشکیلات خودگردان فلسطین: اشغال کرانه باختری بازی با آتش است

تشکیلات خودگردان فلسطین: اشغال کرانه باختری بازی با آتش است
دوشنبه 21 مرداد 1398 - 23:16

در پاسخ به برخی خبرها به نقل ازمنابع خبری مختلف که از احتمال سیطره رژیم صهیونیستی بر کرانه باختری به عنوان هدیه انتخاباتی ترامپ به نتانیاهو اعلام شده است، نبیل ابو ردینه سخنگوی رسمی تشکیلات خودگران فلسطین گفت: هر قراری که به حقوق مشروع فلسطینیان تعدی کند مردود است.

العالم - فلسطین

ابوردینه امروز دوشنبه گفت: دست زدن به اقداماتی از این دست خصوصا بعد از اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی عواقب وخیمی را در پی دارد.

سخنگوی تشکیلات خودگردان ادامه داد: این اقدام در صورت اجرایی شدن در واقع بازی کردن با آتش است چرا که امنیت و استقرار از یکدیگر جدا ناپذیر اند و صلح به هر قیمتی برپا نخواهد شد.

ابوردینه در پایان گفت: ملت فلسطین از حقوق و تاریخ و میراث و مقدسات خود دفاع خواهد کرد هر چند زمان طول بکشد و پیروزی در آینده از آن حق و عدالت و مشروعیت ملت فلسطین خواهد بود.

گفتنی است منابع خبری نزدیک به نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای به رسمیت شناختن سیطره این رژیم بر کل اراضی کرانه باختری خبر میدهند.

در صورت اجرایی شدن این تصمیم، این سومین هدیه انتخاباتی ترامپ به نتانیاهو بعد از اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیوینستی و به رسمیت شناختن تسلط این رژیم بر ارتفاعات جولان است.

پربیننده ترین خبرها