در گفتگو با العالم مطرح شد؛

رفع توقیف قریب الوقوع نفت کش ایرانی

سه شنبه 22 مرداد 1398 - 17:34

معاون امور دریائی سازمان بنادر ایران از ارائه همه اسناد موجود برای نفتکش توقیف شده ایرانی و پیگیری بی وقفه وزارت امورخارجه و سفارت ایران در لندن برای آزادی نفت کش توقیفی ایران در جبل الطارق خبر داد.

العالمايران

جلیل اسلامی معاون امور دریائی سازمان بنادر ایران در گفت وگو با شبکه العالم اظهارداشت: مدارک فنی این کشتی و سند کشتی برای بازگرداندن آن با پرچم ایران و برای رفع توقیف فوری آن ارائه شده است.

وی اما زمان دقیق آزادی نفتکش ایرانی را اعلام نکرد اما گفت این بحران به زودی پایان خواهد یافت.

معاون امور دریائی سازمان بنادر ایران درباره نفت کش قانون شکن بریتانیا که ایران ان را توقیف کرده گفت آزادی آن به تصمیمات قضائی استان هرمزگان و سیاست عمومی تهران بازمی گردد که هنوز در دست بررسی است.

این در حالی است که مقامات جبل الطارق نیز از رفع توقیف نفت کش ایرانی خبر دادند و اینکه تهران نیز انتظار دارد این بحران به زودی پایان یابد.

سخنگوی مقامات جبل الطارق نیز گفت: مقامات در صدد از بین بردن بحران با ایران زا زمان توقیف نفت کش گریس 1 هستند و این نفت کش عصر شنبه پایان خواهد یافت.

پیش از این نیز معاون امور دریائی سازمان بنادر ایران از پایان قریب الوقوع بحران نفت کش و آغاز فعالیت آن در آب های بین المللی خبر داده بود.

وی هم چنین از تمایل بریتانیا برای بررسی نفت کش توقیف شده خبر داده بود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها