نخستین تصویر هوایی از خان شیخون پس از کنترل ارتش + ویدئو

سه شنبه 29 مرداد 1398 - 20:06

پس از آنکه نیروهای ارتش سوریه ورودی های شهر را از سه محور تحت کنترل گرفتند، تصاویر هوایی شهر خان شیخون را خالی از تروریستها مشاهده می کنید.

العالم ـ سوریه

خبرگزاری آنا نیوز روسیه تصاویر هوایی از شهر راهبردی خان شیخون پس از خالی شدن آن از تروریستها منتشر کرد.

'دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان خارج نشین' تاکید کرد که گروههای مسلح از شهر خان شیخون عقب نشینی کردند و ایست نظامی ترکیه در مورک تقریبا تحت محاصره قرار گرفت. گروه تروریستی النصره به عقب نشینی خود اذعان کرد و تاکید کرد که این عقب نشینی به خاطر بمباران شدید از سوی نیروهای سوریه است؛ از این رو عقب نشینی کرد تا تحت محاصره قرار نگیرد.

'دیده بان مخالف سوریه' افزود: نیروهای ارتش پس از درگیری های شدید با عناصر مسلح از دو جهت غربی و شمالی، در داخل محله های مسکونی شهر یپشروی کردند. گروههای مسلح کاملا شکست خوردند و به طور کامل از شهر خارج شدند. آنها همچنین از مناطق جنوبی شهر از جمله کفرزیتا و لطامنه و مورک و دو روستای لحایا و لطمین نیز عقب نشینی کردند.

منابع نظامی تاکید کردند که ارتش شهرک های فرزیتا و لطامنه ومعرکبا و لحایا و لطمین و مورک و صیاد در شمال حماه را آزاد کردند و تپه های النمر و سیریاتل مشرف به شهر خان شیخون را پس از درگیری های شدید با تروریستها تحت کنترل درآوردند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها