اتهام‌زنی دوباره رژیم صهیونیستی به جهاد اسلامی فلسطین

اتهام‌زنی دوباره رژیم صهیونیستی به جهاد اسلامی فلسطین
سه شنبه 5 شهريور 1398 - 12:27

رژیم صهیونیستی برای دومین بار طی هفته جاری اتهاماتی را علیه جهاد اسلامی فلسطین مطرح کرد و پای ایران را نیز به میان کشید.

العالم - فلسطین اشغالی

رژیم صهیونیستی، جهاد اسلامی فلسطین را برای دومین بار طی هفته جاری متهم به مشتنج کردن جبهه نوار غزه کرد.

بر اساس گزارش روزنامه سعودی «الشرق الاوسط»،«کمیل ابورکن» هماهنگ‌کننده دولت رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی ادعا کرد: جهاد اسلامی با اشاره ایران هر از چند گاه ثبات را تهدید می‌کند و به امنیت منطقه ضربه می‌زند.

وی خطاب به اهالی غزه مدعی شد: طرف‌های دشمن از دور و نزدیک برای شعله‌ور کردن آتش جنگ تلاش می‌کنند تا شما را به سمت خشونت و از دست دادن ثبات و امنیت بکشانند. تیراندازی به سمت اسرائیل پاسخی مناسب دریافت خواهد کرد؛ اسرائیل از شهروندان خود حمایت خواهد کرد همان کاری که سران و متحدان شما انجام ندادند، به نظر می‌رسد سازمان‌ها (گروه‌ها) در غزه منافع ایران را بر منافع شما ترجیح می‌دهند.

در ساعات پایانی یکشنبه شب (سوم شهریور) حدود سه راکت از نوار غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد و رژیم صهیونیستی در پاسخ اهداف متعلق به حماس در «بیت لاهیا» واقع در شمال نوار غزه را بمباران کرد.

در آخرین دور درگیری‌ها میان گروه‌های مقاومت در غزه و رژیم صهیونیستی در اردیبهشت ماه امسال (1398) که دو روز به طول انجامید، در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی، بیش از 600 راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها