علوی: نفوذی‌ها داغ ترین شعارهای حاکمیتی را سر می‌دهند

علوی: نفوذی‌ها داغ ترین شعارهای حاکمیتی را سر می‌دهند
سه شنبه 5 شهريور 1398 - 12:36

وزیر اطلاعات کشور با بیان این که دستگاه‌های اطلاعاتی می توانند جریان نفوذ را تشخیص دهند، گفت: نفوذی‌ها داغ ترین شعارهای حاکمیتی را سر می‌دهند و دیگران را به ضدیت با نظام و حاکمیت متهم می‌کنند.

العالم- ایران/ سیاسی

حجت اسلام و المسلمین سید محمود علوی روز سه شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای شهریور ماه در پاسخ به سوالی درباره ادعای برخی از نمایندگان مبنی بر وجود گروه نفوذی در وزارت نفت و اینکه اطلاعات این افراد موجب توقیف نفتکش ایرانی شد، ‌ گفت: این که ادعا شود در فلان دستگاه نفوذ شده است، این صرف ادعا است و شناخت و شناسایی جریان نفوذ و عناصر نفوذی کار هر دستگاهی نیست. وزارت اطلاعات با یک عمر سی و اندی ساله کار اطلاعاتی به این نبوغ اطلاعاتی رسیده که می‌تواند جریان نفوذ را با سختی و پیچیدگی بسیار زیاد شناسایی کند.

وزیر اطلاعات با بیان این که فقط دستگاه اطلاعاتی می‌تواند جریان نفوذ را تشخیص دهد و افراد نفوذ کرده را شناسایی کند، افزود:‌ افرادی که در پروژه نفوذ عمل کرده و می‌خواهند نفوذ کنند داغ‌ترین شعارهای حاکمیتی را سر می‌دهند و خیلی سریع دیگران را به ضدیت با نظام و حاکمیت متهم می‌کنند.

علوی تاکید کرد: چون تنها دستگاه اطلاعاتی است که آنها را شناسایی می‌کند، آنها به عناوین مختلف به دستگاه اطلاعاتی حمله می‌کنند و اگر بتوانند سعی می کنند ریشه دستگاه اطلاعاتی را در بیاورند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها