الوفاق: دفاع وزیر خارجه بحرین از حملات صهیونیست‌ها وقیحانه است

الوفاق: دفاع وزیر خارجه بحرین از حملات صهیونیست‌ها وقیحانه است
چهارشنبه 6 شهريور 1398 - 12:12

جمعیت ملی-اسلامی «الوفاق» به عنوان بزرگ‌ترین جمعیت معارض بحرین دفاع وزیر خارجه این کشور از حمله رژیم صهیونیستی به سه کشور عربی را «وقیحانه و غیر مسئولانه» خواند.

العالم - بحرین

جمعیت الوفاق به اظهارات «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه این کشور مبنی بر دفاع از حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، لبنان و عراق واکنش نشان داد.

الوفاق در صفحه توئیتر خود نوشت:«این سخنان وقیحانه و غیرمسئولانه است و گویی او [خالد] شبانه روز علیه منافع اعراب و مسلمانان اقدام می‌کند و مسائل امت را ابزاری برای دستیابی به حمایت صهیونیست‌ها و حامیان آن قرار داده است.»

طبق گزارش وبگاه «مرآة البحرین»، الوفاق همچنین آورده است: «رژیم بحرین به مواضع خصمانه جنون‌آمیز خود از طریق اظهارات تحریک‌آمیز علیه چهار کشور عربی اعم از عراق، لبنان، یمن و سوریه و نیز تشویق و حمایت از تجاوزات صهیونیست‌ها علیه این کشورها ادامه می‌دهد.»

الوفاق تأکید کرد که مواضع خالد بن احمد و رژیم بحرین بیانگر مواضع ملت بحرین و دیدگاه آن نیست و ملت بحرین ملتی صلح‌طلب و مخالف جنگ و خونریزی است که منبع آن در منطقه رژیم صهیونیستی است.

«خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین که کشورش سعی زیادی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دارد، از حملات اخیر تل‌آویو در عراق، سوریه و لبنان دفاع کره بود.

وی روز دوشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت که «ایران با گروه‌های تحت حمایت خود از جمله حزب‌الله لبنان، الحشد الشعبی عراق و حوثی‌های یمن، علیه ما اعلام جنگ کرده است».

وزیر خارجه بحرین با اشاره به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به سه کشور عراق، سوریه و لبنان تاکید کرد که «کسانی که این کشورها را هدف قرار می‌دهند و انبار مهمات آنها را منهدم می‌کنند، دفاع از خود است. بنابراین نباید مورد سرزنش واقع شوند.»

فارس

پربیننده ترین خبرها