رسانه ی اسرائیلی: سید حسن نصرالله، یک روان شناس خبره است

رسانه ی اسرائیلی: سید حسن نصرالله، یک روان شناس خبره است
جمعه 8 شهريور 1398 - 21:58

یکی از رسانه های اسرائیلی در اوج انتظار و وحشت  حاکم  بر جامعه رژیم صهیونیستی و خودداری از حضور هرگونه نیروی نظامی در طول مرز شمال فلسطین اشغالی با لبنان، سید حسن نصرالله را روان شناس متخصص توصیف کرده است.

العالم - لبنان

در چند روز گذشته، ارتش صهیونیستی آدمک هایی را به جای سربازان خود در طول مرزها مستقر کرده است، اقدامی که موجی از تمسخر را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی در اوج هرج و مرج، توصیفات خاص خود را دارد، هرچند همه می دانند دبیرکل حزب الله فردی کاریزماتیک و رهبری است که مردم باورش دارند و رژیم اشغالگر نیز این باور را تصدیق می کند و به عملیاتی بودن کلام سید یقین دارد. به ویژه که این رژیم متشکل از نژادهای مختلف یهودی بدون هرگونه گرایش "ملی "است و هیچ اعتباری برای مقامات سیاسی یا نظامی خود ندارد. شکست ناپذیر بودن ارتش صهیونیستی، توهمی که اشغالگران سعی در القای آن داشتند اما در جنگ 33 روزه به پایان رسید و حالا تجاوز به حاکمیت زمینی، هوایی و دریایی لبنان نیزبه محالات تبدیل شده است.

این روزها که اسرائیل نسبت به واکنش نیروهای مقاومت در وحشت به سر می برد، سستی خانه عنکبوتی آنان اثبات می شود، آنها در داخل به خاطر انتخابات و صندلی لرزان نتانیاهو و در خارج به ویژه از سوی دو جبهه سوریه و لبنان، روی آرامش را نمی بینند.

اسرائیل در وضعیتی نیست که بتواند معادلات منطقه را در جنگ و صلح تعیین کند زیرا به خاطر سستی جامعه اش، بزرگترین تاوان دهنده خواهد بود .

با توجه به توافق ملی لبنان بر محکوم کردن تجاوزهای اسرائیل و مقابله ارتش لبنان با پهپادهای اسرائیل، امروز بیش ازهر زمان دیگری، مثلث ارتش، مردم و مقاومت کامل تر می شود . هوشیاری گروههای لبنانی اما در شهرک نشینان اسرائیلی به چشم نمی خورد که مقامات اشغالگر آنان را با احداث شهرک‌های مسکونی فریب داده اند درحالی که امنیت محل سکونت آنان را فراهم نکرده اند.

رسانه صهیونیستی در تحلیل خود از سخنان سید مقاومت، او را فردی خبره و روانشناسی زبده خطاب می کند.

حال آنکه کلام سید حسن نصرالله، یک واقعیت عملی است و این موضوع از سال 2000 برهمگان ثابت شده است و ذلت عربها در درگیری با رژیم صهیونیستی را درهم پیچیده است. بنابراین شهرک نشینان یهودی فقط باید منتظر تحقق واقعیت در اطراف خود باشند و مبنای محاسبات خود تا زمانی که اشغالگری ها ادامه دارد، بر توازن ترس بازدارنده برای رژیم غاصب خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها