وزیر نیرو خبر داد:

پیگیری امضای الحاقیه ساخت نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی سیریک در مسکو

پیگیری امضای الحاقیه ساخت نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی سیریک در مسکو
دوشنبه 11 شهريور 1398 - 07:22

وزیر نیرو که به همراه وزیر خارجه ایران به روسیه سفر کرده است در بدو ورود به این کشور گفت: در این سفر امضای الحاقیه قرارداد ساخت نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی سیریک استان هرمزگان با استفاده از تسهیلات دولت روسیه مورد بررسی قرار می گیرد.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

رضا اردکانیان یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران درفرودگاه مسکو، افزود: تشریفات قانونی مراحل الحاق ایران به اتحادیه اقتصادی اورآسیا ۴ روز پیش انجام شد و قرار است در این سفر با دبیر کل این اتحادیه، راهکارها و مراحل عملیاتی شدن موافقت نامه های ایران مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

رئیس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه تاکید کرد: با استفاه از این فرصت نتایج اجلاس دو جانبه ایران و روسیه در خرداد ماه سال جاری در تهران و اصفهان از وزیر انرژی روسیه پیگیری می شود.

وزیر نیرو تصریح کرد: اعضای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه و بخش خصوصی دو کشور بر فعال شدن بیشتر کمیسیون مشترک اقتصادی دو طرف اذعان دارند و در توسعه مناسبات بین ایران و روسیه و فعال شدن عضویت ایران در این اتحادیه روسیه به عنوان یک بازیگردان اصلی نقش مهمی داشت.

وزیر نیرو به همراه وزیر امورخارجه ایران به منظور توسعه مناسبات سیاسی و اقتصادی و بررسی آخرین تحولات برجام یکشنبه شب در صدر یک هیأت عالی‌رتبه سیاسی وارد مسکو شد.

پربیننده ترین خبرها