پاسخ رام‌الله به نتانیاهو: این مقدسات فلسطین است که تا ابد باقی می‌ماند

پاسخ رام‌الله به نتانیاهو: این مقدسات فلسطین است که تا ابد باقی می‌ماند
چهارشنبه 13 شهريور 1398 - 20:56

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در پاسخ به اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شهر الخلیل گفت که «این مقدسات فلسطین است که برای همیشه باقی خواهد ماند».

العالم -فلسطین اشغالی

«نبیل ابو ردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین روز چهارشنبه به اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره اینکه «همیشه در الخلیل باقی خواهیم ماند» واکنش نشان داد.

بنیامین نتانیاهو روز سه‌شنبه ضمن ورود غیرقانونی به شهر الخلیل و حرم ابراهیمی شریف گفت که «برای ابد در الخلیل باقی خواهیم ماندم».

«نبیل ابوردینه» سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به این اظهارات نتانیاهو گفت که «آن چیزی که برای همیشه باقی می‌ماند، ‌مقدسات فلسطین است».

ابوردینه افزود: «ورود غیرقانونی امروز نخست‌وزیر و رئیس رژیم اشغالگر به شهر الخلیل، خطرناک است و احساسات مسلمانان را تحریک می‌کند».

وی تاکید کرد که «ورود غیرقانونی نتانیاهو(نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) و روبین رولین (رئیس رژیم صهیونیستی) به شهر الخلیل و حرم ابراهیمی شریف در ادامه تجاوزات به مقدسات اسلامی و مسیحی است».

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «قدس نت»، ابوردینه اظهار داشت که «ما رژیم اشغالگر را مسئول این اقدام خطرناک می‌دانیم؛ اقدامی که هدف آن کشاندن منطقه به جنگ و درگیری مذهبی است».

سخنگوی تشکیلات خودگردان بر ضرورت دخالت جامعه بین‌الملل به خصوص «یونسکو» برای جلوگیری از تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه شهر الخلیل و حریم ابراهیم شریف تاکید کرد.

اهالی شهر الخلیل و دیگر مناطق کرانه باختری روز سه‌شنبه در اعتراض به ورود غیر قانونی نتانیاهو و رولین تظاهرات کردند که با سرکوب نظامیان رژیم اشغالگر مواجه شدند.

فارس

پربیننده ترین خبرها