تل‌آویو رهبران جهاد اسلامی فلسطین را به ترور تهدید کرد

تل‌آویو رهبران جهاد اسلامی فلسطین را به ترور تهدید کرد
يکشنبه 17 شهريور 1398 - 14:52

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بعد از حملات تجاوزکارانه بامداد امروز این رژیم به مناطقی از نوار غزه، تهدید کرد که تل‌آویو رهبران جنبش جهاد اسلامی را ترور می‌کند.

العالم- فلسطین اشغالی

«اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک رادیو در فلسطین اشغالی، درباره نفوذ ایران در نوار غزه هشدار داد و همچنین رهبران جهاد اسلامی فلسطین را به ترور تهدید کرد.

به گزارش وبگاه صهیونیستی «عاروتص شوع»، این مقام رژیم اشغالگر قدس با تکرار ادعاهای صهیونیست‌ها علیه ایران به جهاد اسلامی فلسطین هم تاخته است.

کاتص مدعی شد: «ما اخیرا متوجه افزایش نقش آفرینی محور ایران در فعالیت‌های تروریستی در غزه با استفاده از اقدامات جدید و مدیریت مستقیم این فعالیت‌ها از طریق جهاد اسلامی (فلسطین) شده‌ایم».

وزیر خارجه کابینه بنیامین نتانیاهو که با رادیو «رِشِت بِت» مصاحبه می‌کرد، گفت: «این موضوع ما را بسیار به یک کارزار (جنگ) جامع اسرائیل علیه سازمان‌های تروریستی در غزه نزدیک می‌کند، کارزاری که در زمان و شرایطی که ما تصمیم بگیریم، انجام خواهد شد».

این مقام صهیونیست با تهدید کردن رهبران گروه‌های مقاومت در فلسطین به ترور افزود: «واضح است که در این کارزار، رهبران ارشد سازمان‌های تروریستی محو و نیروهایشان نابود خواهند شد».

اظهارات کاتص در حالی مطرح شده که رسانه‌ها بامداد امروز (یکشنبه) از حمله هوایی سنگین توپخانه و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در مرکز نوار غزه خبر دادند.

رسانه‌های مختلف از جمله شبکه «المیادین» از شنیده شدن صدای انفجار در مناطق شمالی، مرکزی و غربی نوار غزه خبر دادند. طبق برخی گزارش‌ها، صهیونیست‌ها به مکان‌های متعلق به گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه حملات مکرری انجام دادند.

فارس

پربیننده ترین خبرها