حزب الله پهپاد اشغالگران در جنوب لبنان را سرنگون کرد

حزب الله پهپاد اشغالگران در جنوب لبنان را سرنگون کرد
دوشنبه 18 شهريور 1398 - 07:54

حزب الله خبر سرنگون کردن پهپاد اسرائیلی را تأیید و اعلام کرد که این پهپاد را در اطراف منطقه رامیه در جنوب لبنان سرنگون کرده است و پهپاد هم اکنون در دست مبارزان مقاومت است.

العالم - لبنان

مبارزان مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز (دوشنبه 18 شهریور) با تسلیحات ضد هوایی یک فروند پهپاد اسرائیلی را هنگام گذشتن از فراز مرزهای فلسطین و لبنان به سوی منطقه رامیه (جنوب لبنان) شناسایی و این هواپیما را در اطراف منطقه مذکور سرنگون کردند.

این پهپاد هم اکنون در دست مبارزان مقاومت است.

علی شعیب، خبرنگار المنار، در صفحه توییتر خود ویدئویی از لحظاتی قبل از ساقط شدن پهپاد صهیونیستی در جنوب این کشور را منتشر کرده است.

ش

این اقدام پس از آن انجام می‌شود که رژیم صهیونیستی حدود دو هفته پیش (سوم شهریور) با دو پهپاد به ضاحیه بیروت تجاوز کرد؛ پهپادهایی مجهز به مواد منفجره و آماده عملیات ترور بودند. «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود پس از این ماجرا اعلام کرده بود، ارتش رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ باشد.

دبیرکل حزب الله گفت که حزب‌الله از این تاریخ به بعد هرگونه هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی را هدف قرار خواهد داد و سرنگون خواهد کرد؛ پهپادهای اسرائیلی برای جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی نیست بلکه برای ترور است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها