سخنگوی نیروهای مسلح یمن:

با 10 پهپاد، آرامکوی سعودی را هدف قرار دادیم/ عملیات های بعدی ما گسترده تر و شدیدتر خواهد بود

با 10 پهپاد، آرامکوی سعودی را هدف قرار دادیم/ عملیات های بعدی ما گسترده تر و شدیدتر خواهد بود
شنبه 23 شهريور 1398 - 13:14

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، یگان پهپادی ارتش یمن دو پالایشگاه نفتی تأسیسات نفتی عربستان سعودی را با 10 پهپاد هدف قرار داد.

العالم _ یمن

پس از آنکه صبح امروز (شنبه) تأسیسات نفتی آرامکوی سعودی هدف حمله پهپادی قرار گرفت؛ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بیانیه‌ای صادر کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، وی اعلام کرد: یگان پهپادی با 10 پهپاد پالایشگا‌ه‌های «بقیق» و «خریص» شرکت آرامکو در شرق سعودی را هدف قرار داد.

وی اعلام کرد، این عملیات دقیق بوده و عملیات «توازن بازدارنده شماره دو» نام‌گذاری شده است.

سریع ادامه داد: عملیات مذکور در چارچوب حق طبیعی و مشروع ما در پاسخگویی به جنایات ائتلاف متجاوز و محاصره پنج ساله یمن صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: این عملیات یکی از بزرگترین عملیات هایی است که نیروهای ما در عمق سعودی انجام داده و پس از رصد اطلاعاتی دقیق و همکاری افراد شریف و آزاده در داخل عربستان سعودی صورت گرفته است.

سریع گفت: تا زمانی که حمله و محاصره ادامه داشته باشد نظام سعودی را وعده می‌دهیم که عملیات‌های آینده ما بیشتر گسترش پیدا خواهد کرد و دردآورتر خواهد بود. بانک اهداف ما روز به روز توسعه پیدا خواهد کرد و راه‌حلی در برابر نظام سعودی جز توقف حملات و پایان دادن به محاصره وجود ندارد.

پربیننده ترین خبرها