همایش تکریم خادمان اربعین امام حسین (ع) در ایران برگزار شد

دوشنبه 25 شهريور 1398 - 22:24

همایش تکریم خادمان اربعین امام حسین (ع) با حضور بیشتر از 1200 نفر از صاحبان هیاتها و حسینیه های ایرانی و عراقی در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

العالم – ایران

هدف از برگزاری این کنفرانس که توسط آستان قدس رضوی برگزار شده تقدیر از تلاش هیاتهایی است که در مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شرکت می کنند.

یکی از مسئولین آستان قدس رضوی به خبرنگار شبکه خبری العالم گفت که هدف از برگزاری این همایش، تقویت روابط برادرانه میان مسئولین هیاتهای حسینی و حسینیه ها، تبادل تجربیات و افکار و افزایش هماهنگی میان آنان است.

امیر جابر خبرنگار شبکه خبری العالم اعزامی به شهر مشهد مقدس گزارش داد که این کنفرانس در صحن امام خمینی (ره) بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) با حضور 1200 نفر از روسای هیاتهای حسینی و حسینیه های عراق و ایران برگزار شده است.

وی افزود که در این همایش از تلاشهای بی شائبه خدام حسینی در مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تقدیر می شود.

خبرنگار العالم ادامه داد که یکی از اهداف برگزاری این همایش، تقدیر از مردم عراق به خاطر خدمات رسانی بسیار سطح بالا به زوار حسینی (ع) در مراسم اربعین و تبادل تجربیات در زمینه ارائه خدمات به زوار است.

وی خاطر نشان کرد که این همایش به مدت دو روز ادامه خواهد داشت و پس از آن همایش مشابه دیگری در شهر تهران برگزار خواهد شد.

خبرنگار شبکه خبری العالم گفت که شهر مقدس مشهد دارای هیاتهای حسینی زیادی است که در مراسم اربعین بیشتر از دو هزار داوطلب از این هیاتها به خدمت رسانی به عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) مشغولند.

پربیننده ترین خبرها