هشدار محمد علی الحوثی در تجمع گسترده صنعا؛

متجاوزان به یمن بهای تشدید تنش را خواهند دید/ می توانیم هر مکانی را که بخواهیم هدف قرار دهیم

متجاوزان به یمن بهای تشدید تنش را خواهند دید/ می توانیم هر مکانی را که بخواهیم هدف قرار دهیم
شنبه 30 شهريور 1398 - 19:44

رئیس کمیتهٔ عالی انقلابی یمن به کشور‌های متجاوز هشدار داد که بهای تشدید تنش را با تشدید تنش خواهند دید.

العالم - یمن

به گزارش شبکه المسیره؛ محمد علی الحوثی در جمع میلیونی مردم این کشور که با عنوان راهپیمایی آزادی و استقلال به مناسبت پنجمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر یمن، در صنعا گرد آمده اند، تاکید کرد انقلاب ۲۱ سپتامبر آغاز راه به سمت انقلاب‌های اصلاحی، فرهنگی، فکری و اجتماعی بود.

رئیس کمیتهٔ عالی انقلابی یمن افزود مردم ما تسلیم شدن در برابر قدرت‌های مستکبر و قلدر را رد می‌کنند. ما برای رسیدن به حق و عدالت انقلاب کردیم و همچنان انقلابی باقی می‌مانیم.

وی ادامه داد این در حالی است که عامل پیروزی‌ها در انقلاب همواره مردم بوده اند و همگان بدانند که مردم انقلابی یمن هرگز تسلیم نخواهند شد و ذلت نخواهند پذیرفت.

محمد علی الحوثی گفت ما درباره مخالفت با طرح مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن، به کشور‌های متجاوز هشدار می‌دهیم و به آنان تاکید می‌کنیم که اگر این طرح را نپذیرند، آن‌ها را بیش از پیش آزار خواهیم رساند.

وی افزود رهبر انقلاب یمن (سید عبدالملک بدرالدین) به کشور‌های متجاوز هشدار داد و این کشور‌ها بدانند که تشدید تنش را با تشدید تنش پاسخ خواهیم داد.

می توانیم هر مکانی را که بخواهیم هدف قرار دهیم

رئیس کمیتهٔ عالی انقلابی یمن در ادامه خاطرنشان کرد ما نیازی نداریم که کشورهای متجاوز، قدرت ما را به رسمیت بشناسند و همین برای ما کافی است که مردم ما از قدرت ما آگاه باشند، قدرتی که می تواند مانع تجاوز شود. ما همچنان بر تصمیم و اراده خود ایستاده ایم و می توانیم هر مکانی را که بخواهیم هدف قرار دهیم و پیشرفت توان نظامی ما همچنان ادامه دارد.

محمد علی الحوثی تأکید کرد سیاست ما واضح و آشکار است و به طور مبهم سخن نمی گوییم. ما اگر بجنگیم, با صداقت می جنگیم زیرا ما جز از خدا از هیچ کس نمی ترسیم. ما تأکید می کنیم که نظام جمهوری، نظامی است که در یمن پایدار است و ادامه خواهد یافت و روش دموکراتیک، روشی است که مورد نظر ما است. ما هم اکنون در شرایطی استثنایی قرار داریم و باید از بصیرت و برخورد انقلابی خود حفاظت کنیم.

تاکید رئیس کمیتهٔ عالی انقلابی یمن بر «یمن متحد»

محمد علی الحوثی در ادامه گفت کشورهای متجاوز می خواهند با استفاده از همه امکانات خود برضد ما توطئه چینی کنند و ملت یمن باید در برابر این توطئه ها آگاه باشند و ایستادگی کنند. ما از همه استانداران می خواهیم که کمیته هایی برای برطرف کردن مشکلات تشکیل دهند و با برقراری صلح عمومی، ملت یمن را متحد کنند. ما طرح یمن متحد را به پیش می بریم، طرحی که به دیگران احترام می گذارد و آنان را می پذیرد و همگان را به توجه به منافع کلی فرا می خواند. مردم یمن، عوامل قدرت انقلاب هستند و حامی انقلاب خواهند ماند و به یاری خدا هر چه در توان دارند برای موفقیت انقلاب خود انجام خواهند داد.

خبرگزاری صدا و سیما

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها