هیئت صهیونیست در یک کنفرانس ضدایرانی در بحرین شرکت می‌کند

هیئت صهیونیست در یک کنفرانس ضدایرانی در بحرین شرکت می‌کند
شنبه 27 مهر 1398 - 22:12

منابع خبری شنبه گزارش داده‌اند هیئتی از رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس ضد ایرانی با موضوع «امنیت دریایی» که یکشنبه در بحرین برگزار می‌شود حضور خواهد داشت.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده یک هیئت رسمی از این رژیم در کنفرانس امنیت دریایی که فردا (یکشنبه) در بحرین برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.

خبرنگار کانال ۱۳ با گزارش این خبر به نقل از منابع دیپلماتیک نوشته موضوع این کنفرانس «مقابله با ستیزه‌جویی ایران در مسیرهای کشتی‌رانی در خلیج فارس خواهد بود.»

این کنفرانس ادامه همایشی است که در چند ماه پیش در لهستان علیه ایران برگزار شد. نمایندگان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی در آن همایش شرکت کردند.

کنفرانس بحرین هم همانند همایش ورشو به ابتکار دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برگزار می‌شود.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی حضور در این کنفرانس را تکذیب نکرد و به کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گفت: «اسرائیل در همایش‌هایی که در ادامه ورشو هستند شرکت می‌کند.»

در سال‌های اخیر گزارش‌های متعددی از تماس‌های پشت پرده برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی منتشر شده و حتی گفته می‌شود که این کشورها روابط امنیتی نزدیکی با یکدیگر برقرار کرده‌اند. در این میان، امارات و بحرین رویکردی علنی‌تر در پیش گرفته‌اند.

فارس

پربیننده ترین خبرها