رئیس جمهور لبنان: بسته اصلاحاتی اولین گام برای رهایی از بحران مالی و اقتصادی است/ تحقق اصلاحات و ابلاغ ان به مردم را تضمین می کنم

رئیس جمهور لبنان: بسته اصلاحاتی اولین گام برای رهایی از بحران مالی و اقتصادی است/ تحقق اصلاحات و ابلاغ ان به مردم را تضمین می کنم
پنج‌شنبه 2 آبان 1398 - 14:20

میشل عون رئیس جمهور لبنان خطاب به مردم این کشور گفت: رئیس جمهور نیازمند همکاری دولت و پارلمان برای پایان دادن به فساد است.

العالم - لبنان

رئیس‌جمهور لبنان در اولین سخنان خود خطاب به معترضان بر همکاری همه در دولت این کشور برای اجرای اصلاحات و عبور از مرحله فعلی تأکید کرد.

وی گفت: برخی از سخنان من درباره فساد ناراحت شده اند، کسانی که اموال عمومی را دزدیه اند باید محاکمه شوند، دزد به هیچ گروه و مذهبی و دینی وابسته نیست.

رئیس جمهور لبنان خواستار انجام اصلاحاتی برای بازگشت اعتماد مردم به دولت شد و گفت:بسته اصلاحاتی اولین گام برای رهایی از بحران مالی و اقتصادی است.

عون یادآور شد: باید قوانینی را وضع کرد که همه مقامات را د رمعرض بازخواست قرار دهد، حق آزادی بیان برای همه مردم محفظ و محترم است.

رئیس جمهور لبنان خاطرنشان کرد: من خود تحقق اصلاحات و ابلاغ ان به مردم را تضمین می کنم، وقت تغییر رسیده است و ما نمایندگانی داریم که به خواسته شما رسیدگی می کنند، گفتگو بهترین و سالمترین راه برای نجات است.

رئیس جمهور لبنان از آمادگی خود برای مذاکره با نمایندگان معترضان خبر داد و گفت: فرقه گرایی و طاتئیفه گرایی ما را در هم شکسته است، ذهنیت فرقه ای اساس مشکلات ماست، فساد تا مغز استخوانمان نفوذ کرده است.

پربیننده ترین خبرها