هشدار فرمانده پلیس سُقطری درباره ادامه 'سیرک' متحدان ابوظبی

هشدار فرمانده پلیس سُقطری درباره ادامه 'سیرک' متحدان ابوظبی
شنبه 11 آبان 1398 - 12:48

فرمانده پلیس مجمع‌الجزایر سُقطری درباره ادامه تحصن نیروهای وابسته به امارات در برابر مقرهای دولتی در مرکز استان هشدار داد و آن را «سیرک متحدان ابوظبی» خواند.

العالم - یمن

در حالی که هفته گذشته رسانه‌ها از توافق میان دولت مستعفی و نیروهای وابسته به امارات با نظارت ریاض خبر دادند و نگاه‌ها منتظر امضای این توافق است، نیروهای وابسته به امارات از چهارشنبه هفته گذشته در برابر استانداری سُقطری در جنوب یمن تحصن کرده‌اند.

در همین ارتباط «فائز سالم»فرمانده پلیس سقطری جمعه شب (دیشب) از «ادامه سیرک متحدان ابوظبی» و تحریک آنها علیه دولت مستعفی برای سومین روز متوالی برحذر داشت.

وی به روزنامه «عربی 21» گفت: نیروهای ما آماده انجام دستورات «رمزی محروس» استاندار سقطری هستند تا به تحصن افراد وابسته به آنچه «المجلس الانتقالی» (شورای انتقالی) نامیده می‌شود در اطراف ساختمان شهرداری در «حدیبو» مرکز استان پایان دهند.

سالم تأکید کرد، نیروهای وابسته به امارات بر بستن مسیر عبور و مرور در خیابان اصلی حدیبو که مقرهای دولتی و بانک‌ها در آنجا واقع است، اصرار دارند.

دیروز استاندار سقطری اعلام کرد، مهلت نیروهای وابسته به امارات برای ترک این مجمع‌الجزایر به پایان رسیده و از این به بعد با قاطعیت با آنها برخورد خواهد شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها