ارتش با صدور بیانیه ای تاکید کرد:

فتنه انگیزی آمریکا ضرورت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را یادآور می‌شود

فتنه انگیزی آمریکا ضرورت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را یادآور می‌شود
يکشنبه 12 آبان 1398 - 17:16

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز ۱۳ آبان‌ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در بیانیه‌ای آورده است: امروز فتنه انگیزی آمریکا در برخی از کشورهای منطقه همچون لبنان و عراق در ایجاد آشوب و درگیری، چرایی ضرورت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ را به ما یادآور می‌شود.

العالم _ ایران / سیاسی

در این بیانیه آمده است: یوم الله سیزدهم آبان در حافظه ملت انقلابی رشید و بصیر ایران اسلامی روزی اثرگذار و فراموش نشدنی است که بصیرت و روحیه انقلابی مردم خداجوی ایران اسلامی را در قبل، حین و بعد از انقلاب را شکل داد؛ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان توسط رژیم طاغوت در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در سال ۵۸ نماد استکبارستیزی ملت ایران و ذلت دشمنان این مرز و بوم است.

این بیانیه می افزاید: شهادت خیل عظیمی از دانش‌آموزان در راه انقلاب اسلامی در آبان ۵۷ نشان داد که فداکاری برای اسلام عزیز، بزرگ و کوچک نمی‌شناسد و فرزندان رشید ملت ایران امروز نیز برای فدا شدن در راه اسلام، کشور و رهبری معظم انقلاب آماده و پا در رکاب هستند برای شهادت در راه آرمان‌های بلند اسلام و انقلاب لحظه شماری می‌کنند.

در بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: ملت ایران با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان‌ماه سال ۵۸ نه تنها چشم فتنه را کور کرد بلکه نشان داد که در مبارزه با استکبار و ایادی آنان عزمی جدی داشته و بر این باورند که استکبارستیزی با فلسفه انقلاب اسلامی پیوندی ناگسستنی دارد.

در این بیانیه آمده است: امروز فتنه انگیزی آمریکا در برخی از کشورهای منطقه همچون لبنان و عراق در ایجاد آشوب و درگیری، چرایی ضرورت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ را به ما یادآور می‌شود.

این بیانیه می افزاید: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) ثابت کرد که هر جا آمریکا حضور داشته باشد تفرقه و اغتشاش و اعتراض هم وجود خواهد داشت و یکی از دلایلی که امنیت امروز کشور عزیزمان مثال زدنی و خار چشم دشمنان شده، نبود سفارتخانه آمریکا در تهران است. موضوعی که مقامات آمریکایی برای بازگشایی آن و ایجاد تفرقه در سال های اخیر تلاش های فراوان کرده اند.

ارتش در این بیانیه تاکید کرده است: امروز بیش از هر زمان دیگری ثابت شده که سیاست های منطقه ای آمریکا شکست خورده است، سردمداران کاخ سفید با تفرقه افکنی و ایجاد جنگ درون تمدنی به دنبال اهداف خود هستند.

این بیانیه می افزاید: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه تحرک مخرّبانه دشمن در برهم زدن امنیت و آرامش هوشیاری لازم و کافی را دارند به فرماندهی معظم کل قوا و مردم شریف ایران اسلامی این اطمینان را می‌دهند که بر سر امنیت مردم با هیچ کس شوخی نخواهند داشت.

در این بیانیه آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، پاسداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب، همراه و هم‌صدا با سایر اقشار ملت عاشورایی ایران اسلامی، آمادگی خود را برای رویارویی با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اعلام می‌دارد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها