اردن: با حمله اسرائیل به غزه، امنیت محقق نمی‌شود

اردن: با حمله اسرائیل به غزه، امنیت محقق نمی‌شود
پنج‌شنبه 23 آبان 1398 - 06:23

وزیر امورخارجه اردن که به تازگی روابط کشورش با رژیم صهیونیستی به پایین‌ترین سطح رسیده است، در واکنش به حملات این رژیم به شرق نوار غزه گفت، اسرائیل با این کار، امنیت را به ارمغان نخواهد آورد.

العالم-اردن

"ایمن الصفدی" چهارشنبه شب در صفحه توئیتری خود نوشت: ادامه اشغالگری موجب تنش و خشونت می‌شود.

وی ادامه داد: راه حل تحقق امنیت برای تمامی دو طرف آن است که اشغالگری پایان یابد، درگیری میان فلسطینی‌ها و اسرائیل حل و فصل و دو کشور مستقل براساس قطعنامه‌های مشروع سازمان ملل متحد تشکیل شود.

الصفدی افزود: جامعه جهانی باید تلاش کند که تجاوزگری اسرائیل به غزه فورا خاتمه یابد و فلسطینی‌ها حق آزادی و تشکیل کشور مستقل داشته باشند.

حملات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی در دومین روز متوالی به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه داد و براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین تاکنون در این حملات ۲۶ فلسطینی از جمله سه کودک و یک زن به شهادت رسیدند.

بدنبال ادامه تجاوزگری رژیم صهیونیستی، حملات جبهه مقاومت علیه مواضع صهیونیست‌ها نیز شدت گرفت بطوری که تاکنون بیش از ۳۶۰ موشک از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده است.

همچنین حدود ۳۰ درصد از شهرک‌های مجاور نوار غزه از بیم حملات راکتی گروه‌های مقاومت خالی از سکنه شده است و برای دومین روز پی در پی، مدارس، کارگاه‌ها و شرکت‌های اقتصادی اسرائیل تعطیل شدند.

پربیننده ترین خبرها