حملات شبانه اشغالگران به پایگاه‌های مقاومت

حملات شبانه اشغالگران به پایگاه‌های مقاومت
جمعه 24 آبان 1398 - 20:18

ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر در راستای نقض آتش بس، پایگاههای گردان های قدس در غزه را بمباران کرد.

العالم فلسطین

گردان های قدس نیز آمادگی خود را برای پاسخ دادن با موشک جدیدی که آماده ورود به خدمات جنگی است، اعلام کرد.

گفتنی است، جنگنده های ارتش صهیونیستی دائم در آسمان غزه درحال پرواز هستند و از هدف گیری پایگاههای مقاومت اسلامی در نوار غزه و حملات هوایی به اهداف رفح و خان یونس در جنوب نوارغزه خبر دادند با این ادعا که پاسخی به شلیک 10 موشک به شهرک های پیرامون نوارغزه است.

برخی منابع فلسطینی اعلام کردند، اشغالگران پایگاه حطین در خان یونس و پایگاه مهاجر در رفح که هر دو متعلق به گردان های قدس بوده را با 4 موشک، و پایگاه ابوعطایا وابسته به تیپ های ناصرصلاح الدین را هدف قرار دادند.

گردان های قدس نیز اشغالگران را تهدید کردند که انگشت نیروهای مقاومت بر روی ماشه است ودائم در حال ارزیابی وضعیت کرانه باختری ، نوار غزه و قدس اشغالی هستند و هم چنین از موشک جدید مدل براق 120 را رونمایی کرد که آماده ورود به خدمات نظامی است .

مردم نیز با برگزاری تظاهرات گسترده ای در غزه از گردان های قدس خواستند به واکنش نشان دادن به جنایت های اشغالگران ادامه داده ، آتش بس را پایان داده و برای انتقام گیری از خون شهدایی که در حملات اخیر اسرائیل در غزه به شهادت رسیدند تل آویو و شهرک های اسرائیلی را هدف قرار دهند.

صدای آژیر چندین بار در چندین شهرک های اطراف باریکه غزه به گوش رسید و ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که بیشتر موشک های شلیک شده به سمت شهرک ها را رهگیری کرده و پایگاه‌های جنبش جهاد اسلامی را بمباران کرده است.

اما گزارش های رژیم صهیونیستی نیز حاکی از این است که شتاب بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی برای قبول آتش بس، نگرانی وی از این است که تاخیر موجب تحولات نامناسبی شود.

پربیننده ترین خبرها