در اجلاس شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی مطرح شد؛

توطئه‌های استکبار جهانی در حال شکست است

توطئه‌های استکبار جهانی در حال شکست است
شنبه 25 آبان 1398 - 19:48

معاون دبیرکل حزب الله لبنان: توطئه‌های استکبار جهانی در حال شکست است و رویارویی محور مقاومت با نظام سلطه، شکست برنامه‌های آنان را در پی داشته است.

العالم - ایران/ سیاسی

شیخ نعیم قاسم در دوازدهمین اجلاس شورای عالی مشورتی مجمع جهانی بیداری اسلامی، بر وحدت اسلامی تاکید کرد و افزود: اگر ظرفیت‌های کشور‌های اسلامی متمرکز شود، ثمر می‌دهد و اگر متفرق شود، شکست خواهد خورد.

وی همچنین گفت: استکبار جهانی درپی شکست جهان اسلام و مسلمانان است، پس باید امکانات کشور‌های اسلامی برای مقابله با استکبار جهانی تجمیع شود.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان، موضوع فلسطین را مسئله اصلی و نماد حرکت مقاومت اسلامی دانست و تاکید کرد: مسلمانان باید حول محور موضوع فلسطین گردهم بیایند، زیرا همه تحولات منطقه به این مسئله بر می‌گردد.

شیخ نعیم قاسم گفت: هدف قرار گرفتن و تضعیف توانمندی‌ها و زیرساخت‌های کشور‌های عربی - اسلامی موجب خوشحالی رژیم صهیونیستی می‌شود، چنانکه وقتی آمریکا از کشور‌های اسلامی باج می‌گیرد، توان جهان اسلام تضعیف می‌شود.

وی هدف اصلی از توطئه‌های سال‌های اخیر علیه سوریه را ضربه زدن به محور مقاومت و تضعیف فلسطین و تن دادن این ملت به راهکار‌های پیشنهادی صهیونیست‌ها دانست.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود:​ مادامی که موضوع فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و ملت شجاع و فداکار فلسطین در حال تقدیم شهدا باشند، در مسیر درست بیداری اسلامی هستیم.

شیع نعیم قاسم همچنین گفت: اکنون محور مقاومت به ضرورتی تبدیل شده است که ممکن نیست از آن بی نیاز باشیم و امت اسلام به این محور نیاز دارد، محوری که در صدر آن جمهوری اسلامی ایران و امام خامنه‌ای قرار دارد.

وی پایبندی به اسلام، تقویت وحدت اسلامی، حمایت از فلسطین و سازماندهی ظرفیت‌ها حول محور مقاومت را چهار شاخص لازم برای سنجش پیشروی جهان اسلام در مسیر اهدافش برشمرد.

خبرگزاری صدا و سیما

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها