از بستن چند مغازه در بازار تهران تا بازار داغ دروغ های العربیه

از بستن چند مغازه در بازار تهران تا  بازار داغ دروغ های العربیه
يکشنبه 26 آبان 1398 - 14:58

همزمان با اصلاح نرخ بنزین در برخی شهر های ایران اعتراضاتی به این افزایش قیمت رخ داد که در برخی نقاط این اعتراضات با تحریک اشرار به تخریب اموال عمومی انجامید.

العالم _ ایران / سیاسی

همزمان با افزایش قیمت بنزین رسانه های بیگانه از جمله فارسی زبان های لندنی همچون بی بی سی و من و تو و واشنگتنی چون صدای آمریکا و البته عربی زبان های سعودی مثل العربیه و الحدث تمرکز خود را بر روی ایران چند برابر کردند و تلاش کردند با تزریق دروغ و شایعه و البته بزرگنمایی حوادث همچون گذشته امواج مسمومی را منتشر می کردند اما العربیه که گاه از رقبای فارسی زبانش همچون ایران اینترنشنال هم در دروغ سبقت می گرفت امروز با انتشار مطلبی کذب مدعی شد آشوب به بازار تهران رسیده و بازا تهران امروز تعطیل شده است اما واقعیت ماجرا چیزی جز تجمعی چند ده نقره در یکی از گذرهای بازار و بستن چند مغازه نبود.

دبیر کل انجمن های اسلامی بازار و اصناف کشور هم امروز در مصاحبه با رسانه ها گفت: کسبه و بازاریان نگران از امنیت خود مغازه‌های خود را بسته نگه داشتند و قطعا پس از حصول اطمینان کامل از امنیت خود، مغازه‌ها را باز و فعالیت روزانه خود را آغاز می‌کنند.

دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف کشور با اشاره به حضور تعدادی بیگانه و اغتشاشگر در بازار که امنیت مردم و کسبه را به خطر انداخته‌اند، گفت: خوشبختانه با استقرار پلیس امنیت این افراد پراکنده شده‌اند و اکنون بازار به آرامش رسیده و از شعار و درگیری خبری نیست.

وی بیان داشت: در حال حاضر فضای بازار آرام است، وی ابراز امیدواری کرد با استقرار پلیس شرایط بازار کاملا به حالت عادی بازگردد و از فردا بازار روال عادی فعالیت خود را داشته باشد.

پربیننده ترین خبرها