آذری جهرمی: اینترنت داخلی معنا ندارد

دوشنبه 27 آبان 1398
18:13
آذری جهرمی: اینترنت داخلی معنا ندارد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت اختلال ندارد، بلکه به دستور و تشخیص شورای امنیت کشور با ابلاغ به اپراتورها قطع شده است.

العالم - ایران

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اختلال اینترنت در روزهای اخیر، گفت: اینترنت اختلال ندارد، بلکه به دستور و تشخیص شورای امنیت کشور با ابلاغ به اپراتورها قطع شده است.

وی افزود: از روز گذشته پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا با عادی شدن شرایط مجوز لازم صادر شود و شرکت‌ها مجدد اینترنت را برقرار کنند.

وزیر کابینه دوازدهم با بیان اینکه قطع خدمات ضربه بسیاری به خدمات و مردم زده اما حفظ امنیت کشور به تشخیص امنیت کشور بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: من امروز صبح با گروه‌های مختلف که در این موضوع دست اندرکار هستند مانند وزارت کشور، صحبت کردم تا سریع تر اینترنت وصل شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این پرسش که آیا اینترنت داخلی می‌شود، توضیح داد: خیر این صحت ندارد؛ اینترنت داخلی معنا ندارد بلکه یک عبارت کاریکاتور شده، بسیار غلط است. ما موضوعی به نام اینترنت ملی نداریم.

0% ...

آخرین اخبار

تجهیزات پیشرفته‌ای به ارتش الحاق می‌شود


ادعای حمایت آمریکایی‌ها از حقوق‌بشر مضحک است


سودان در آستانه بزرگترین فاجعه انسانی/ الابیض، کانون درگیری + فیلم


عراقچی وارد بغداد شد/ در محل شهادت شهیدان قاسم سلیمانی و مهدی المهندس


ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت


ارزش ماه محرم در دیدگاه رهبر شهید انقلاب


اوج گرفتن جنگ روسیه و اوکراین در سایه بن بست سیاسی


بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض مجدد تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا در بامداد ۷ تیر ۱۴۰۵


عراقچی عازم عراق شد


بیانیه اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات