حمله وحشیانه به زن باردار مسلمان در استرالیا+فیلم

حمله وحشیانه به زن باردار مسلمان در استرالیا+فیلم
جمعه 1 آذر 1398 - 20:58

یک زن باردار مسلمان در کافه‌ای در استرالیا هدف حمله‌ای وحشیانه و نژادپرستانه قرار گرفت.

العالم

یک زن باردار مسلمان، هنگام نشستن در کافه‌ای در استرالیا هدف یک حمله وحشیانه و نژادپرستانه قرار گرفت.

روزنامه دیلی‌میل امروز پنجشنبه گزارش داد این زن ۳۱ ساله که ۳۸ هفته از بارداری‌اش می‌گذارد ساعت ۲۲:۳۰ روز گذشته (چهارشنبه) همراه با دوستانش در کافه‌ای در شهر «پاراماتا» نشسته بود که توسط مردی که او را نمی‌شناخت مورد حمله قرار گرفت.

پلیس می‌گوید مهاجم که مردی ۴۳ ساله به نام «استیپ لوزینا» است دستگیر و به بر هم زدن آرامش عمومی و ضرب و شتم منجر به جرح متهم شده است.

زنن

این زن مسلمان گفته در صورتی که مشکل نژادپرستی حل نشود از دنیایی که قرار است کودکش در آن زندگی کند هراس دارد. او همچنین با صدور بیانیه‌ای از کسانی در استرالیا که از او حمایت کرده‌اند تشکر کرده است.

وی که از رسانه‌ها درخواست کرده نامش را فاش نکنند گفته اولین باری نیست که قربانی نژادپرستی واقع شده است، اما از اینکه فرد مهاجم می‌تواند تا این حد بی‌رحم باشد شوکه شده است.

او گفت: «امیدوارم دستگاه عدالت کاری را که از نامش برمی‌آید انجام دهد. اگر این مسئله حل نشود از دنیایی که کودکانمان در آن بزرگ می‌شوند می‌ترسم. از همه استرالیایی‌ها اعم از مسلمان و غیرمسلمان می‌خواهم برای محافظت از مردم در برابر حملات نژادپرستانه یا مذهبی با هم همبسته باشند.»

فارس

پربیننده ترین خبرها