ستاد انتخابات کشور: ۶۰۵ داوطلب در دومین روز انتخابات مراجعه کردند

ستاد انتخابات کشور: ۶۰۵ داوطلب در دومین روز انتخابات مراجعه کردند
دوشنبه 11 آذر 1398 - 14:48

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تا ساعت ۱۴ دومین روز (دوشنبه) ثبت‌نام نامزدهای مجلس ۶۰۵ داوطلب مراجعه کرده‌اند، گفت: از این تعداد نام‌نویسی ۳۸۰ نفر نهایی شده و مدارک بقیه داوطلبان هم در حال بررسی است.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

«سیداسماعیل موسوی» در دومین روز نام‌نویسی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: از ۸ صبح امروز همکاران در ستاد ثبت‌نام کار خود را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: ثبت نام ۳۸۰ داوطلب نهایی شد و ۲۲۷ نفر در حال ثبت‌نام هستند یا اینکه مدارک آنان توسط متصدیان مربوطه در حال بررسی است که در زمانی کوتاه بررسی اسناد ومدارک انجام می‌شود و این تعداد هم به جمع تاییدشدگان نهایی اضافه خواهند شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: در مجموع از روز گذشته تاکنون یک هزار و ۵۵۱ نفر ثبت نام کرده اند که نام‌نویسی یک هزار و ۲۶۵ نفر از آنان نهایی شده است و بقیه هم در حال ثبت‌نام هستند.

وی با بیان این که تا پایان وقت اداری امروز-دوشنبه-، آمار نهایی ثبت نام شدگان را اعلام می‌کنیم، گفت: ۹۱ درصد از داوطلبان تاکنون مرد و بقیه زن هستند.

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: همه علاقه مندانی که مایل هستند به ستاد انتخابات برای ثبت نام بیایند حتما شرایط خود را با قانون و شرایطی که در اطلاعیه های ستاد انتخابات منتشر شده مطابقت دهند و مدارک مورد نیاز را آماده کرده و بعد مراجعه کنند.
به گفته موسوی داوطلبان تا شانزدهم آذر برای نام نویسی فرصت دارند و میتوانند مدارک خود را کامل کرده و برای ثبت نام به ستادها مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، ستاد انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز گذشته -یکشنبه- با دستور وزیر کشور به فرمانداران سراسر کشور به طور رسمی آغاز شد و از ۸ صبح همین روز داوطلبان برای نام نویسی به مراکز مربوطه مراجعه کردند. دوم اسفند امسال روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها