آشنایی با جعبه عجیب گوشی تاشوی موتورولا Razr

سه شنبه 12 آذر 1398 - 09:11

موتورولا نیز به جرگه عرضه‌کنندگان گوشی‌های تاشو پیوست و گوشی تاشوی Razr را در جعبه‌ای جالب عرضه می‌کند.

العالم - فناوری

به نوشته وب‌سایت سی‌نت، گوشی‌های تاشو نظیر سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس با حواشی و مشکلات زیادی دست به گریبان بوده اند. اما درست در زمانی که احساس می‌شد همگی از دیدن گوشی‌های تاشو خسته شده ایم، گوشی تاشوی موتورولا Razr از راه رسید. این گوشی یک صفحه نمایش تاشو، یک لولای خلاقانه و نسخه اندروید موتورولا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


اغراق‌آمیز نیست اگر بگوییم موتورولا با این گوشی، خاطرات جذاب گوشی قدیمی‌تر Razr را به خوبی تکرار کرده است و می‌توان آن را یکی از نوآورانه‌ترین گوشی‌های عصر اخیر نامید. موتورولا حتی جعبه این گوشی را به شکلی خلاقانه و جالب طراحی کرده است.

جعبه‌های گوشی‌هایی نظیر آیفون 11 و گلکسی نوت 10 شکلی شبیه به تابوت دارند. اما جعبه موتورولا Razr به این گوشی تاشو امکان می‌دهد به شکلی ایستاده در برابر کاربران ظاهر شود. جعبه این گوشی همچنین دری شفاف دارد که به شما امکان می‌دهد پیش از باز کردن جعبه، آن را ببینید. جعبه این گوشی به یک دستگاه قهوه‌کوب شباهت دارد.


نکته جالب درباره این جعبه، امکان استفاده گوشی در زمان قرار گرفتن در آن است. این جعبه حتی می‌تواند صدای گوشی تاشوی موتورولا را تقویت کند. یک جعبه کیف‌مانند اضافی، یک هدست، یک شارژر و یک کابل نوع C نیز در این جعبه یافت می‌شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها