«استراماچونی» با استقلال فسخ کرد

يکشنبه 17 آذر 1398
18:38
«آندره آ استراماچونی» با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود به طور یک‌طرفه قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کردند.

العالم _ ایران / ورزشی

در بیانیه‌ای که در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: «آندره آ استراماچونی» با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود «مارکو کاسر»، «سباستین لتو» و «عمر دانسی» به طور یک‌طرفه فسخ کردند. بند فسخ قرارداد از تاریخ ششم دسامبر ۲۰۱۹ (روز جمعه ۱۵ آذرماه) و تحت نظر فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) فعال شده است.

در این بیانیه تصریح شده است: استراماچونی و اعضای مذکور این فرصت را مغتنم شمرده تا از تمامی بازیکنان تیم اصلی و همچنین سایر اعضای مجموعه به واسطه عملکرد فوق‌العاده و همکاری حرفه‌ای‌شان قدردانی کنند؛ همکاری که این امکان را فراهم آورد تا تیم به رغم تمام مشکلات ماه‌های اخیر به صدر جدول رده‌بندی برسد.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: و اما مهم‌تر اینکه سرمربی از هواداران فوق‌العاده استقلال به دلیل حمایت‌های باورنکردنی و منحصربفردشان در طول این مدت، تشکر ویژه کرده و برای آنان آرزو دارد تیم محبوبشان به تمام موفقیت‌هایی که شایسته آن است، دست یابد؛ او با قلبی شکسته مجبور به رفتن شد و امیدوار است روزی دوباره در کنار شما باشد.

0% ...

آخرین اخبار

سفر رییس جمهور به مشهد در شب تاسوعای حسینی


طارمی: ارزش واقعی جام‌جهانی، همدلی و اتحاد بیشتر ایرانیان است


پاکستان: برای اجرای مؤثر تفاهم‌نامه بین ایران و آمریکا تلاش می‌کنیم


بازداشت ۱۱ فلسطینی در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری


پیام سید مجید موسوی فرمانده هوا فضای سپاه به خانواده شهید ماکان نصیری


تداوم حملات به لبنان؛ ۲۰ مورد تجاوز رژیم صهیونیستی در یک روز


پیروزی نامزد فلسطینی‌الاصل در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات‌ آمریکا


تهران آماده مذاکره برای تأمین نفت مورد نیاز مالزی


اسناد جنایات جنگ اخیر به نهادهای بین‌المللی ارائه شد


فرار از پنتاگون؛ استعفای فرمانده دیگری از ارتش آمریکا