ال کلاسیکو بدون برنده؛ تساوی بدون گل پس از ۱۷ سال

ال کلاسیکو بدون برنده؛ تساوی بدون گل پس از ۱۷ سال
چهارشنبه 27 آذر 1398 - 23:16

بارسلونا در حساس ترین بازی هفته در استادیوم نوکمپ میزبان رئال مادرید است.

العالم - ورزشی

تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در یکی از دیدار‌های معوقه لالیگا امشب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون به مصاف یکدیگر رفتند، این دیدار بدون شک با توجه به شرایط ۲ تیم در سال‌های گذشته مهم‌ترین و پر بیننده‌ترین دیدار فوتبال باشگاهی جهان است.

بارسلونا و رئال امسال بر خلاف گذشته شرایط کاملا یکسانی هم در لالیگا دارند و در آستانه این بازی هر ۲ با ۳۴ امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارند و تنها تفاضل گلشان متفاوت است.

آبی اناری پوشان در مجموع ۲۷۵ بازی رسمی و غیر رسمی گذشته برنده ۱۱۵ بازی بوده اند و کهکشانی ها هم در ۹۹ بازی به برتری رسیده است، این بازی از هر نظر از اهمیت بالایی برخوردار است وشرایط خاص خودش را دارد، ۲ تیم اگرچه در آستانه این بازی شرایط یکسانی در امتیا دارند، اما از لحاظ ترکیب متفاوت هستند و زیدان برای این بازی بازیکنانی، چون هازارد، آسنسیو و مارسلو را در اختیار ندارد این در حالی است که تنها غایب بارسا، دمبله است.

ترکیب ۲ تیم

بارسلونا: ترشتگن - سمدو- پیکه - راکیتیچ - سوارز- مسی - لنگت- گریزمان - آلبا - روبرتو - دیانگ

رئال مادرید: کورتوا - کارواخال - واران - راموس - مندی - کروس - والورده - کاسمیرو - ایسکو - بنزما - بیل

گزارش لحظه به لحظه بازی:

در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید و بارسلونا با ۳۶ امتیاز در صدر باقی ماند و رئال با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رتبه دوم ماندگار شد.

در دقیقه ۷۲ رئال مادرید توسط «بیل» به گل رسید که این گل به دلیل آفساید بودن مردود اعلام شد.

در دقیقه ۶۷ کار تیمی بازیکنان رئال، این تیم را در فرصت خوبی قرار داد که شوت «گرت بیل» راهی به دروازه میزبان پیدا نکرد.

در دقیقه ۵۵ بیش از ۹۰ هزار تماشاگر کاتالانی حاضر در ورزشگاه با پرتاب توپ‌های زرد ردنگ به داخل زمین و بالا آوردن پرچم‌های ایالت کاتالان، شعارهای جدایی طلبانه سر دادند.

نیمه دوم هم با میدان‌داری رئال آغاز شد و همین امر سبب شد تا سرمربی بارسلونا، «آرتور ویدال» را جایگزین «نلسون سمدو» کرده تا شاید شرایط تیمش بهتر شود.

دقیقه 41: پاس چیپ استثنایی و چشم‌نواز مسی به پشت مدافعان رئال نزدیک بود بارسلونا را به گل اول برساند ولی شوت بی‌دقت آلبا از کنار تیرک عمودی دروازه کورتوا عبور کرد.

دقیقه 40: سوارز قبل از پایان نیمه اول بخاطر خطا روی کاسمیرو کارت زرد گرفت.

دقیقه 37: شوت بی‌دقت تونی کروس از پشت محوطه جریمه به اوت رفت.

دقیقه 36: ارسال خطرناک مسی از روی کرنر را بنزما از مقابل تیرک اول به اوت کنار زمین فرستاد.

دقیقه 32: توقف 30 ثانیه‌ای بازی به دلیل درآمدن کفش لیونل مسی!

دقیقه 31: شوت نفسگیر و دیدنی فدریکو والورده از پشت محوطه جریمه با کمترین فاصله از کنار تیرک عمودی دروازه بارسلونا به بیرون رفت.

دقیقه 31: ارسال رو به جلوی آلبا را کورتوا با شیرجه بلند دفع کرد ولی در برگشت توپ به مسی رسید که شوت سرضرب او به سمت دروازه خالی رئال را راموس اجازه نداد تبدیل به گل شود.

دقیقه 26: نفوذهای واران تا محوطه بارسلونا بی‌ثمر است و این بار ضربه سر او روی ارسال کروس راهی اوت شد.

دقیقه 26: کاسمیرو توپ برگشتی از محوطه جریمه بارسا را با شوت راه دور به گوشه دروازه فرستاد، اما ترشتگن با شیرجه بلند توپ را تبدیل به کرنر کرد.

دقیقه 26: ترشتگن سانتر زمینی بنزما را به زیبایی با پای راست دفع کرد.

دقیقه 24: ضربه نمایشی و بی‌دقت راموس روی ارسال بیل خطری روی دروازه بارسا به وجود نیاورد و به بیرون رفت.

دقیقه 21: نخستین کارت زرد مسابقه با خطای راکیتیچ روی ایسکو به هافبک میانی بارسا داده شد.

دقیقه 20: اولین تنش جدی مسابقه را واران و آلبا با یکدیگر پیدا کردند؛ زمانی که مدافع پیشتاخته رئال روی مدافع چپ بارسا مرتکب خطا شد و واکنش او را به همراه داشت.

دقیقه 19: سانتر خطرناک بنزما را لنگلت دفع کرد تا دروازه بارسا همچنان بسته بماند.

دقیقه 18: رئال اصرار به سانتر از جناحین برای رسیدن به گل دارد که این بار دفع ارسال ایسکو به بیل رسید ولی شوت او قبل از رسیدن به ترشتگن توسط لنگلت راهی کرنر شد.

دقیقه 17: دومین حمله جدی رئال روی سانتر از جناح چپ باز هم ثمری نداشت و بار دیگر مدافعان بارسا توپ را دور کردند.

دقیقه 17: جدی‌ترین حمله مسابقه را پیکه اجازه نداد تبدیل به گل شود... رئال با یک شروع مجدد سریع از روی کرنر و سانتر از سمت راست زمین در آستانه گلزنی با ضربه سر کاسمیرو قرار داشت که پیکه از روی خط دروازه توپ را بیرون کشید.

دقیقه 11: اولین صحنه مشکوک داوری بازی روی ارسال زمینی آلبا اتفاق افتاد ولی هرناندز و کمک داوران ویدئویی برخلاف تماشاگران بارسلونا اعتقاد به برخورد توپ به دست مدافع رئال را نداشتند.

دقیقه 10: پاس رو به جلوی کروس و در ادامه پاس نمایشی ایسکو از بین پاهای پیکه عبور کرد و به بنزما رسید که شوت سرضربِ پای چپ او در دستان تراشتگن جای گرفت.

دقیقه 9: سانتر بیرون پای زیبا و خطرناک بیل قبل از رسیدن به بنزما با دفع لنگلت مواجه شد تا خطری دروازه بارسا را تهدید نکند.

دقیقه 5: آغاز سوت‌های ممتد و کر کننده تماشاگران بارسلونا در زمان صاحب توپ شدن رئالی‌ها.

دقیقه 4: چه توپی از مقابل سوراز عبور کرد... مهاجم بارسلونا اگر ارسال تند و تیز کوتاه آلبا را دریافت می‌کرد، در موقعیت تک به تک با کورتوا قرار می‌گرفت ولی توپ عرض زمین را طی کرد و به بیرون رفت.

ثانیه یک: آغاز جذاب‌ترین بازی دنیا با سوت آلخاندرو هرناندز 38 ساله در نیو کمپ.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها