الحوثی: غرب به جای تمدن، دردهایش را برای امت اسلامی به ارمغان می‌ فرستد

الحوثی: غرب به جای تمدن، دردهایش را برای امت اسلامی به ارمغان می‌ فرستد
پنج‌شنبه 28 آذر 1398 - 21:20

"عبدالملک بدر الدین الحوثی" رهبر جنبش انصارالله پنجشنبه شب گفت: غرب برای ما تمدن صادر نمی‌کند، بلکه فساد، بی‌اخلاقی‌ و مشکلات و دردهایش را می‌فرستد و سپس آن‌ها را تمدن می‌نامد.

العالم ـ یمن

به گزارش شبکه تلویزیونی "المسیره نت"، الحوثی در سخنانی که از طریق ویدیو کنفرانس برای حاضران در نشستی در مسجد جامع صنعا برگزار شده بود، افزود: آن‌ها توانمندی‌های علمی برای ما نمی‌فرستند، یا ما را به چیزی مجهز نمی‌کنند که بتوان با آن پیشرفت کرد، آیا غرب نبود که در عراق و کشورهای دیگر، دست به ترور دانشمندان زد؟

وی اضافه کرد: پیش از حمله آمریکا به عراق، این کشور هزاران دانشمند در زمینه‌های مختلف علمی داشت و آمریکایی‌ها یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایشان پس از ورود و اشغال عراق، تعقیب دانشمندان این کشور و ترور آن‌ها بود.

الحوثی افزود: آمریکا، هر یک از دانشمندان عراقی را که نتوانست جذب کند، کشت، چرا که آن‌ها نمی‌خواهند، مسلمانان از عناصر قدرت و ابزار واقعی تمدن بهره‌مند باشند.

وی گفت: آمریکایی‌ها نمی‌خواهند، مسلمانان یک امت سازنده و تولید کننده باشند و زندگی خود را مقتدرانه و با استقلال بسازند. بلکه آن‌ها می‌خواهند مفاسد، رذایل جوامع خود را روانه جوامع مسلمانان کنند.

به گزارش ایرنا، رهبر جنبش انصارلله درباره ناکامی ائتلاف عربی و هم پیمانان غربی آن در یمن تاکید کرد : ایمان مردم یمن پشتوانه اصلی ایستادگی در برابر متجاوزان است. دشمن برای تسلط بر مسلمانان، به دنبال فاسد و گمراه کردن ملت ماست و می‌خواهد فرهنگ و تفکر و اخلاق ما را از بین ببرد.

الحوثی ادامه داد: امت اسلامی، زمانی امت است که فرهنگ، روحیه، اخلاق و ارزش‌هایش را حفظ کند، در این صورت است که استقلال آنان نیز محفوظ خواهد ماند، اما اگر امت اسلامی این ارزش‌ها را از دست بدهد؛ دشمنان با استفاده از شکاف فرهنگی، اجتماعی و بی اخلاقی، باورها و فرهنگ خود را به سرزمین ما صادر خواهند کرد که پیامدی جز مشکلات ، رنج ، فساد و بی اخلاقی برای امت اسلامی درپی نخواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها