هشدار رهبرانصارالله به متجاوزان؛

ادامه حملات علیه یمن، پیامدهای ناگواری برای متجاوزان به همراه خواهد داشت

ادامه حملات علیه یمن، پیامدهای ناگواری برای متجاوزان به همراه خواهد داشت
شنبه 18 آبان 1398 - 17:43

الحوثی خطاب به رژیم سعودی گفت که به حملات خود علیه یمن و محاصره پایان دهد، زیرا ادامه حملات ائتلاف سعودی علیه یمن می‌تواند پیامدهای ناگواری برای متجاوزان به همراه داشته باشد.

العالم _ یمن

سیدعبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت : ملت یمن از مسیر آزادیخواهانه خود که استقلال کامل را برایش به دنبال دارد، عقب نشینی نخواهد کرد.

وی افزود : از ملت یمن می خواهم در تعامل با مشکلات خود، با هوشیاری و احتیاط عمل کنند تا شکافی ایجاد نشود که دشمن مانند وضعیتی که در عراق به وجود آمد، بتواند از طریق آن نفوذ کند.

الحوثی همچنین افزود: به متجاوزان توصیه می کنم که حملات خود و محاصره ملت یمن را متوقف کنند.

وی افزود: در صورتیکه اسرائیل هر نوع حماقتی را علیه ملت یمن مرتکب شود، ملت از اعلام جهاد بر ضد آن تردید نخواهد کرد.

حوثی همچنین گفت: پایبندی ملت ما به برادری خود با دیگر امت اسلامی، موضعی اصولی و مبتنی بر عقیده است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

رهبر جنبش انصار الله یمن همچنین تاکید کرد: موضع ما در خصومت با اسرائیل به عنوان رژیم غاصب، موضعی اصولی، انسانی و اخلاقی و بر پایه تعهد دینی است.

حوثی همچنین گفت خوشحالی و رضایت آمریکا و اسرائیل از آنچه در عراق و لبنان اتفاق می افتد، نشان دهنده مواضع آنان است.

وی خطاب به رژیم سعودی گفت که به حملات خود علیه یمن و محاصره پایان دهد، زیرا ادامه حملات ائتلاف سعودی علیه یمن می‌تواند پیامدهای ناگواری برای متجاوزان به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد : کسی که در تلاش برای ادامه جنگ علیه یمن و محاصره و تسلیم ملت این کشور است، برای دستیابی به امری محال تلاش می کند و عاقبت کارش، ضرر و خسران است.

سید حوثی همچنین گفت : از دولت می خواهم تحقق عدالت و امنیت بیشتر و بهبود اوضاع در زندان ها و رسیدگی به مشکلات زندانیان تلاش کند.

وی افزود: دست برادری و صلح را به سمت امت اسلامی دراز می کنیم و کسی که با ما خصومت می کند، مسئول راه اشتباه خود و تصمیم ظالمانه اش است.

پربیننده ترین خبرها