شیخ قاووق: فرصت واقعی برای تشکیل دولت نجات ایجاد شده است

شیخ قاووق: فرصت واقعی برای تشکیل دولت نجات ایجاد شده است
يکشنبه 1 دی 1398 - 17:47

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: فرصت واقعی برای تشکیل دولت نجات ملی فراهم شده است که انتخاب دیاب برای تشکیل کابینه، فرصتی واقعی برای تمام مردم لبنان جهت نجات کشور است.

العالملبنان

شیخ نبیل قاووق در یک مراسم یادبود در روستای ارکی در جنوب لبنان تصریح کرد: این فرصتی است که فضای امید و اعتماد به نفس را در میان مردم ایجاد کرده است به همین دلیل باید با تشکیل یک دولت نجات ملی و اصلاحات، از این فرصت استفاده کرد.

وی ادامه داد: جناح های سیاسی باید به دیاب فرصت دهند تا یک دولت نجات ملی و اصلاحات تشکیل دهد که به خواسته های تمام مردم گوش فرا دهند.

شیخ قاووق یادآور شد: با حمایت از تشکیل چنین دولتی می توان خواسته های مردم را برآورده کرد و راه را به روی فتنه جویان بست.

وی تصریح کرد: ما نمی خواهیم دولتی یک جانبه گرا تشکیل شود بلکه می خواهیم همه در تشکیل دولت جدید سهیم باشند به شرط آنکه این دولت، منافع مردم و کشور را لحاظ نموده و ضمن برآورده کردن خواسته های مردم، لبنان را از بحرانهای فزاینده نجات دهد.

عضو شورای مرکزی حزب الله تصریح کرد: اشخاصی که در مسیر تشکیل دولت مانع تراشی می کنند، نمی خواهند بحرانهای اقتصادی، مالی و اجتماعی کشور حل شود بلکه هدفشان تسویه حساب های سیاسی است به همین دلیل همه ما باید به مسئولیت ملی مان برای نجات کشور از مصیبتی که به آن دچار شده، عمل کنیم.

شیخ قاووق با اشاره به تلاش فتنه جویان جهت ایجاد هرج و مرج در کشور گفت: آمریکا می خواست از بحران لبنان جهت تحقق اهداف سیاسی اش سوء استفاده کند اما انتخاب دیاب برای تشکیل دولت، سبب شکست توطئه آمریکا شد.

وی از مردم به ویژه هواداران جریان مقاومت خواست با صبر و مقاومت، مانع سوء استفاده هرج و مرج طلبان از بحران فعلی برای ایجاد بی ثباتی در کشور شوند و توطئه دشمنان را خنثی کنند.

پربیننده ترین خبرها