تذکر به رئیس جمهور درباره وضعیت خوزستان بعد از بارندگی‌های اخیر

تذکر به رئیس جمهور درباره وضعیت خوزستان بعد از بارندگی‌های اخیر
دوشنبه 2 دی 1398 - 09:45

نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: وضعیت پیش آمده به دنبال بارندگی‌های اخیر در خوزستان زیبنده این مردم قهرمان نیست و توقع می‌رفت که مسئولین و دستگاه‌های اجرایی از تجربیات تلخ گذشته در این باره بهره‌ گیرند.

العالم - ایران

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که وضعیت پیش آمده پس از بارندگی‌های اخیر در خوزستان زیبنده این مردم قهرمان نیست و انتظار می‌رفت تا مسئولین و دستگاه‌های اجرایی از تجربیات تلخ گذشته در این باره استفاده می‌کردند.

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به رئیس جمهور به شرح زیر است:

خلاصه تذکر:

وضعیت آبگرفتگی در شهرهای استان خوزستان زیبنده این مردم مظلوم و قهرمان نیست. در حالیکه در بارش‌های گسترده سال گذشته، از غافلگیر شدن دستگاه‌های اجرایی سخن گفته می‌شد، توقع این بود که از تجربه تلخی که خسارت‌های مادی و معنوی به مردم و کشور وارد کرد، برای امسال استفاده نمایید.

شرح تذکر:

همانگونه که مستحضرید بارش باران در استان خوزستان باعث آبگرفتگی معابر و منازل مردم گردیده و مشکلات عدیده‌ای را برای آنها فراهم آورده است و زندگی روزمره اهالی شریف و مظلوم مناطق آسیب‌دیده به طور کلی مختل شده و دیدن تصاویر وضع آنها دل ملت عزیز ایران اسلامی را به درد آورده است.

به نظر می‌رسد حضور وزرای کشور، نیرو و برخی مسئولین مربوطه در آن منطقه و مدیریت میدانی ضروری است. لطفاً دستور فرمایید برای برطرف کردن مشکل حادث شده به فوریت اقدام شود.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها