اقدام تحریک آمیز آمریکا علیه کره شمالی/ واشنگتن در اقدامی غیرمعمول تصاویر عملیات ویژه با سئول را منتشر کرد

اقدام تحریک آمیز آمریکا علیه کره شمالی/ واشنگتن در اقدامی غیرمعمول تصاویر عملیات ویژه با سئول را منتشر کرد
سه شنبه 3 دی 1398 - 07:36

در بحبوحه تشدید تنش ها بین کره شمالی و آمریکا و تهدید کریسمسی پیونگ یانگ علیه واشنگتن، ارتش آمریکا در اقدامی غیرمعمول تصاویر و عکس هایی از تمرینات مشترک نظامی سربازان و نیروهای ویژه این کشور با کره جنوبی را منتشر کرده است.

العالم ـ آمریکا

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی روز سه شنبه گزارش کرد که این عکس ها و تصاویر مربوط به عملیات مشترک رزمی و تمرینی دو کشور است که در روزهای اخیر انجام شده است.

تاریخ دقیق این تمرینات مشترک مشخص نیست و احتمالا عملیات رزمی دو کشور در یک ماه گذشته صورت گرفته است.

یونهاپ می نویسد که این عکس ها نشان می دهد که افسران، سربازان و شماری از نیروهای ویژه دو کشور در یک عملیات تمرینی مشترک به یک پایگاه دشمن که ظاهرا کره شمالی است به صورت فرضی یورش برده و یک مامور ویژه را دستگیر کرده اند.

این بخشی از تمریناتی است که دو کشور معمولا در طول سال انجام می دهند و در پایگاه هوایی کونسان در غرب کره جنوبی انجام شده است.

با این وصف زمان پخش و انتشار این تصاویر بسیار حساس است و همزمان شده است با برگزاری نشست های نظامیان ارشد کره شمالی به رهبری "کیم جونگ این" رهبر این کشور و اینکه کره شمالی به آمریکا مهلت داده است تا قبل از پایان سال تکلیف گفت و گوها را روشن کند و یا اینکه با هدیه کریسمس پیونگ یانگ مواجه خواهد شد.

نیروهای ویژه در این عملیات به یک پایگاه دشمن فرضی حمله می کنند و با سربازان آن درگیر می شوند و به سوی آنها تیراندازی می کنند یک بالگرد نیز برفراز ساختمان در حال پرواز است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری کره جنوبی نوشت که انتشار چنین تصاویری از برگزاری این رزمایش های مشترک ویژه حرکتی بسیار غیرمعمول از سوی ارتش آمریکاست.

این تصاویر بنا به این گزارش می تواند حاوی پیامی هشدار آمیز برای کره شمالی باشد که باید مراقب اقدامات تحریک آمیز خود باشد.

پربیننده ترین خبرها