بازسازی شهرک های نبل و الزهرا توسط دولت سوریه + فیلم

جمعه 6 دی 1398 - 16:33

با نزدیک شدن به چهارمین سالگرد شکست محاصره شهرک های نبل و الزهرا در شمال سوریه، شبکه العالم گزارشی از روند عملیات بازسازی در این دو شهرک تهیه کرده است.

العالم-سوریه

دولت سوریه در تلاش است تا با بازسازی زیرساختها و فراهم کردن شرایط مناسب، شهرک های نبل و الزهرا را به مکانی مناسب جهت زندگی ساکنان-چنانکه پیش از آغاز سوریه بوده است تبدیل کند.

چهارمین سالگرد شکست محاصره شهرک های نبل و الزهرا در حالی نزدیک می شود که دولت سوریه با هدف بازگرداندن حیات به این شهرک ها مشغول خدمت رسانی و زدودن آثار جنگ از این مناطق است.

خدمات امدادی که دولت سوریه ارائه می دهد در بخش خدماتی و تامین آب شرق و رساندن جریان برق برای اولین بار در وطول هفت سال گذشته را شامل می شود، تلاش برای از سرگیری فعالیت نانوایی ها و مراکز درمانی از جمله فعالیت های دولت سوریه برای بازسازی نبل و الزهراست.

"بدر ناصف" رئیس شورای شهر نبل تاکید کرد: شبکه برق رسانی پس از 7 سال بازسازی شده است و و شبکه آب نیز بهبود پیدا کرده و شبکه جدیدی درخصوص آب آشامیدنی نبل ایجاد شده است.

دولت سوریه به رغم تمام محدودیت های موجود زیر سایه تحریم های اقتصادی در حال تلاش برای بازگرداندن زندگی طبیعی به همه مناطق جنگ زده است.

پربیننده ترین خبرها