سازمان جاسوسی آل سعود، مروج عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی

سازمان جاسوسی آل سعود، مروج عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی
شنبه 7 دی 1398 - 21:54

سازمان جاسوسی عربستان سعودی از مدتها قبل سرگرم تلاش برای عادی سازی رابطه ریاض با رژیم صهیونیستی است.

العالمعربستان سعودی

این سازمان در همین چارچوب شماری از مزدوران خود را به فلسطین اشغالی اعزام کرد تا با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر جنایتکار و کوک کش رژیم صهیونیستی دیدار کنند اما موضوعی که بسیار تاسف بار است، آن است که با اینکه فیلم و تصاویر این دیدار در رسانه های مختلف منتشر شد جامعه عربستان هیچ واکنشی نسبت به آن از خود نشان نداد.

فعالان شبکه های اجتماعی و معارضین سعودی حق داشتند وقتی می گفتند، محمد سعود که توسط آل سعود به عنوان یک وبلاگ نویس سعودی به مردم معرفی شده و ید طولایی در زمینه عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی دارد در واقع مامور سازمان جاسوسی عربستان سعودی است که به عنوان موش آزمایشگاهی برای سنجیدن واکنش افکار عمومی عربستان سعودی نسبت به موضوع عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار گرفته است.

اخیرا ویدیویی از این شخص منتشر شد که در آن با نتانیاهو به شکل تصویری سخن گفته است. نتانیاهو در این تماس به وی گفت که امیدوار بود سعود می توانست در انتخابات ریاست حزب لیکود رای بدهد.

محمد سعود مدت کوتاهی پس از بازگشت از قدس، میزبان شماری از صهیونیستها در خانه اش در ریاض بود، وی تصاویر این دیدار و حتی میهمانانش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و در توئیتهای مختلفی نوشت که "اسراییل" و "مردم اسراییل" را دوست دارد.

در این میان، حزب صهیونیستی لیکود از سفر محمد سعود به فلسطین اشغالی و حمایت صریح وی از نتانیاهو به عنوان برگ برنده ای در تبلیغات و مبارزات انتخاباتی اش استفاده کرد.

از سوی دیگر، صفحه "اسراییل بالعربیه" وابسته به وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی نوشت که سعود به رادیو "ارتش اسراییل" گفته است که مردم اسراییل، شبیه ما هستند، آنان مثل خانواده ام هستند، من اسراییل را دوست دارم و همیشه آرزو داشتم که از قدس دیدن کنم.

هدف مزدورانی مانند محمد سعود زمینه سازی برای تحقق سیاستهای محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی برای عادی سازی علنی رابطه ریاض با رژیم صهیونیستی است، محمد بن سلمان ، همان شخصی که نه فقط "اسراییل" را اشغالگر سرزمین های عربی و اسلامی نمی داند بلکه آشکارا اعلام کرده که یهودیان حق زندگی در فلسطین به عنوان سرزمینشان را دارند، او همان شخصی است که فلسطینیان را تحت فشار قرار داده تا معامله ترامپ را بپذیرند، معامله ای که نماد حذف مساله فلسطین و در اصل، حذف فلسطین از نقشه جهان است آنهم در زمانی که دوستان نتانیاهو در آمریکا و غرب اصرار می ورزند که اصلا ملتی به نام ملت فلسطین وجود خارجی ندارد.

اما مردم فلسطین به عنوان صاحبان اصلی این سرزمین، این توطئه را به چالش کشیده و با دشنام و آب دهان از محمد سعود در صحن مسجدالاقصی پذیرایی کردند، نوجوانان فلسطینی او را صهیونیست خطاب نمودند، نمازگزاران فلسطینی مانع ورودش به مسجد شدند و با شعار "برو بیرون" او را از مسجد بیرون انداختند و به طرف این مزدور، لنگه کفش و صندلی پلاستیکی پرتاب کردند تا توطئه عربستان سعودی و دیگر کشورهای عربی برای عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی را بیش از پیش برای جهانیان آشکار کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها