اهالی بصره شهدای خود را تشییع کردند+فیلم

پنج‌شنبه 12 دی 1398 - 13:24

اهالی بصره پیکر دو تن از شهدای حشد الشعبی که در حمله آمریکا به القائم به شهادت رسیده اند، تشییع کردند. حاضران در این مراسم تأکید کردند که این تجاوز مردم عراق را در مقابل خودسری آمریکا متحد کرده است.

العالم - عراق

مراسم تشییع جنازه شهدای حشد الشعبی از بصره، - که در تجاوز آمریکا به مقر حشد الشعبی در الانبار به شهادت رسیده بودند - با شرکت نمایندگانی از نیروهای دینی و سیاسی و عشایری برگزار شد.

"صلاح البطاط"، رئیس موسسه فرهنگی رافدین در این مراسم گفت: "این حمله در واقع یک بار دیگر به ما یادآوری کرد که آمریکا و استکبار جهانی از حشد الشعبی واهمه دارند."

در این مراسم خانواده شهدای حشد الشعبی اعلام کردند که از اینکه فرزندانشان جان خود را نثار دفاع از وطن کرده اند به آنها افتخار می کنند. آنها همچنین نیروهای آمریکایی را تهدید کردند که انتقام خون شهدایشان را می گیرند.

آنها تأکید کردند آمریکا گروه تروریستی داعش را به وجود آورده است و باید تمام پایگاه های آمریکایی در عراق برچیده شده و سفیر این کشور اخراج شود و سفارت آن به عنوان منبع شرارت بسته شود.

شرکت کنندگان در این مراسم همچنین بر ضرورت ادامه فشارهای مردمی تا اخراج همه آمریکایی ها از عراق تأکید کرده و حمایت خود را از تظاهرات و تحصن مردم در مقابل سفارت آمریکا اعلام کردند.

پربیننده ترین خبرها