واکنش گردان های القسام به ترور سردار سلیمانی

واکنش گردان های القسام به ترور سردار سلیمانی
جمعه 13 دی 1398 - 13:13

«گردان های القسام» شاخه نظامی «جنبش مقاومت اسلامی فلسطین» (حماس) امروز (جمعه) با محکومیت شدید ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس، تاکید کردند که این فرمانده سپاه نقش مهم و تاثیرگذاری در مسئله فلسطین داشت و همواره از مقاومت حمایت می کرد.

العالم- فلسطین اشغالی

گردان های القسام با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما ترور سردار سلیمانی که دستان فریبکار و خائن صبح امروز با شماری دیگر از فرماندهان مقاومت به شهادت رساندند، تسلیت می گوییم.

در این بیانیه آمده است: ما اطمینان داریم که خون حاج قاسم سلیمانی نفرینی بر قاتلان و اشغالگران صهیونیستی خواهد بود.

سلیمانی نقش مهم و تاثیرگذاری در مسئله فلسطین و حمایت از مقاومت داشت و جهاد او بر نابودی اسرائیل متمرکز بود.

این بیانیه افزود: سلیمانی به شکل های مختلف از مقاومت حمایت کرد و بی شک نقش او در این میان، باعث شد که آمریکا و اسرائیل او را هدف بزرگی بدانند.

القسام اعلام کرد که به امت عربی و اسلامی تاکید می کنیم که ما به عنوان مقاومت در فلسطین، به راه خود برای مقابله با دشمن اسرائیلی ادامه می دهیم.

رسانه های عراقی به نقل از مقام های رسمی این کشور اعلام کردند که سردار سلیمانی و ابو المهندس زمانی که با دو خودرو در حال خارج شدن از فرودگاه بین المللی بغداد بودند، مورد هدف نیروهای آمریکایی قرار گرفته و هر دو آنان به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرده است.

شهادت سلیمانی و همراهان واکنش های گسترده منطقه ای و بین المللی را به همراه داشته است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها